Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Afvallen om gelukkiger en gezonder te worden

Geplaatst door BartolomeuzDiaz op November 16, 2017 om 05:58

November 16, 2017 om 05:58
Hallo,

Omdat ik ook mijn steentje wil bijdragen om het forum levendig te houden mijn voorstellingstopic. Ik heb in mijn introductiepost en mijn eerste post al het een en ander geschreven.

Het komt erop neer dat ik na opnieuw veel te zijn aangekomen het nodig is dat ik weer afval. Mijn zelfvertrouwen- en beeld lijdt onder mijn obesitas, net als mijn gezondheid (steeds meer). Ook de commentaren beginnen me de keel uit te hangen, ook al zijn ze (sommige toch) goedbedoeld.

Ik weet dat ik het kan, alleen moet ik er een prioriteit van blijven maken. Een echt specifieke methode heb ik niet: blijven sporten en mijn job blijven doen, dan heb ik al voldoende beweging. Het is 'enkel' mijn eetpatroon dat anders moet: geen snacks meer onderweg kopen, gezond eten (ook al zijn dat pakweg 8 boterhammen per dag) meenemen onderweg, genoeg slapen (opkrikken tot 5-6 uur per nacht) en ook genoeg water drinken (1 glazen fles per dag).

Toch weer een lange post geworden lol.

Nou, iedereen voort nu heel veel succes!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.