Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Opheffen Club 10-20 kilo afvallen

Geplaatst door Groetje op January 18, 2018 om 11:43

January 18, 2018 om 11:43
Hallo. Hoe hef ik een club op?
Hoor dat graag
January 20, 2018 om 06:16
groetje kijk eens bij hoe je de club aanmelden daar zal vast staan hoe je die kan opheffen .
verder weet ik het niet heb nooit zelf een club gemaakt
January 20, 2018 om 06:41
Deze club werd beheerd door jou en Barkie. Waar is Barkie nu?
January 20, 2018 om 06:57
Die is lid af geworden. Ik heb gekeken bij nieuwe club oprichten maar vind nergens verwijderen club
January 20, 2018 om 06:59
Maakt niet uit waar Barkie is.
Als Groetje moderator is, kan zij uit de club stappen.
Echter, een club waar naar nog leden in zitten kun je niet opheffen. Groetje kan zich als lid afmelden. Alle andere leden worden dan automatisch moderator van die club.
Dus eerst leden vragen zich af te melden, Dán pas doet de laatste het licht uit.
Valtaf Beheer schijnt eens in de zoveel tijd, misschien wel automatisch, leden loze clubs of clubs die inactief zijn op te heffen.
Aanmelden van een club gaat eenvoudig, Opheffen heb ik nog nooit ergens kunnen vinden.
Wat ik weet staat hierboven. Dus :succes:
January 20, 2018 om 12:38
Tjje dat is raar geregeld boekenkind dus wel aanmaken en niet opheffen .
Groetje succes ermee dat word berichten sturen naar leden .
January 20, 2018 om 14:04
El59

Ik weet niet of je een club niet op kunt heffen. Ik weet alleen niet waar dat zou moeten staan.
Ik heb nog nooit een club gemaakt en ook nog nooit verwijderd.
Wie weet krijg je, als je de laatste bent en het licht uit doet, wel een vraag of je de club op wilt heffen?
Wie het weet mag het zeggen.
Maar kennelijk maken we hier op `Valtaf wel clubs aan, maar verwijderen we die niet.
Of laten we dat aan de tijd en Beheer over. In elk geval kan Groetje de club NU niet opheffen.
Toen ik keek waren er nog minstens 6 leden.
January 20, 2018 om 14:23
Ik heb een mail naar iedereen gestuurd of ze zich af willen melden. Dan kan ik
Kijken of ik hem op kan heffen maar ik denk het niet. We wachten het even af.
January 20, 2018 om 14:37
@Groetje,

Prima actie en als het niet kan, dan doet Beheer dat wel, uiteindelijk.
We hadden, zoals jij ook wel weet, in het verleden 10 bladzijden clubs nu nog maar met moeite 2.
En er zijn mensen clubs kwijt geraakt zonder dat dat de bedoeling was.
Beheer heeft die verwijderd. Wacht het maar gewoon af, maar ik denk dat je er nooit meer wat van hoort als jij er uit stapt.
January 23, 2018 om 07:27
Na een tip van Barkie, dat ik als moderator van de club, zelf alle leden kon verwijderen, nadat ik eerst 2 mailtjes heb verstuurd, heb ik vandaag iedereen verwijderd en daarna mijzelf,. Volgens mij is de club nu weg....
Iedereen bedankt voor de tips!

January 23, 2018 om 07:42
Klopt, de club is nu weg, de laatste doet dus echt het licht uit.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.