Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Op welk platform of forum zitten jullie?

Geplaatst door Groetje op January 26, 2018 om 04:34

January 26, 2018 om 04:34
Het valt mij en denk ik iedereen op dat hier op valtaf bijna niet meer wordt gereageerd. Ook niet door je buddies.
Nu zijn er heel veel die ergens anders een leuke site of app hebben gevonden waar wel wordt gereageerd.
Nu is mijn vraag. Wat vinden jullie een leuke site of app?
Waar maken jullie nu gebruik van?
:groetjes:
January 26, 2018 om 05:27
Oke, bedankt. Maar eigenlijk ben ik wel op zoek naar een afval site of app :)
January 26, 2018 om 13:17
Zoals mijn nick zegt WeightWatchers
January 26, 2018 om 15:00
Oke. Valtaf vind ik zelf een prima website hoor. Alleen jammer dat t wat rustiger is. Van mij mag die blijven.
January 26, 2018 om 15:37
Ja, ik vind het hier ook heerlijk. ik blijf gewoon lekker posten, bijna dagelijks, op mijn eigen tijdlijntje. dat ik weinig reacties krijg is dan maar zo. de voordelen van deze site zijn mij met name duidelijk geworden door Kwartjes, in die zin dat ik dankzij haar vrij snel grip/inzicht kreeg in hoeveel ik zou kunnen eten......

Ik durf nu niet meer weg te gaan uit angst weer aan te komen

:moron2:
January 26, 2018 om 15:43
ik heb best wel eens berichtjes bij buddies achtergelaten, maar krijg idd weinig reactie. ik vind het leuk om 'on topic te zijn'. bij mij persoonlijk gaat dat dan niet alleen over het eten zelf (wat wel en wat niet?), maar ook de achterliggende motivatie om voedsel in je mond te stoppen. (emoties).
January 26, 2018, gewijzigd door Groetje op January 26, 2018 om 15:59
Hallo Kraaloog. Er zijn heel veel die alleen in hun eigen dagboekje schrijven.dat is prima.
Maar Dan krijg je niet veel antwoord terug.

Bij mij gaat het hier om afvallen en positieve motivatie. Ik probeer altijd als buddies in mijn dag boekje wat schrijven wat terug te schrijven in hun dagboekje. Dat is zoals het hier eigenlijk werkt. Maar ik werk overdag dus kan niet altijd meteen reageren.
Natuurlijk schrijf je van je af als het slecht gaat en ben je blij als je afvalt. En waar kan zoek ik hulp of geef ik raad op basis van mijn ervaring.
Voorlopig blijf ik hier want ben hier ook al jaren vaste klant:)
January 27, 2018 om 02:43
Ik kijk dagelijks eventjes op Weight wachers, daar zijn de lijntjes iets korter.
Werken we allemaal met punten en geven we elkaar recepten voor zo weinig mogelijk punten.
Hier kom ik meer wekelijks, soms n paar dagen achter elkaar, soms n week niet.
Ik ben niet echt een schrijver......meer een lezer.
January 27, 2018 om 07:10
Ik heb een tijdje op Spark People en later op Fat Secret rond gekeken.
Omdat het Amerikaans is voor mij wat moeizaam alhoewel ik het Engels wel machtig ben, ik kan het uitstekend lezen en spreken, kan ik het niet goed schrijven.
Dan is contact hebben heel moeizaam. Maar zeker Spark People is een heel actieve site.
Fat Secret zowel de .com als de .nl vond ik ook niet echt actief. Maar ook verwarrend. Veel dingen waren me na maanden nog niet duidelijk.
Al die site's zijn op een gegeven moment over een hype? heen.
Misschien daarom heeft de Weight Watchers elke zoveel jaar weer een nieuwe methode.
Zoals nu de Flex.

Ik blijf maar gewoon op Valtaf. We moeten het met elkaar hier actief maken en houden.
January 27, 2018 om 09:03
Ik zit hier om mijn gewicht en trainingen bij te houden. Voor mijn macro's gebruik ik Virtuagym Food (app).

TD

January 27, 2018 om 10:36
Ik blijf hier ook op valtaf hoor. Samen met een paar leuke buddies moet het lukken toch?
January 27, 2018 om 10:38
ik blijf ook hier en samen moeten we er wat van maken zolang het blijft bestaan natuurlijk
en groetje ja met leuke buddies komen we er wel.
January 28, 2018 om 02:04
aankoop geregistreerde rijbewijs (((calsonmalon55@gmail.com)))

VERKRIJGEN VAN ECHTE AUTHENTIEKE PLASTIC ECHTE & NOVELTY DOCUMENTEN, CERTIFICATEN, DIPLOMA'S, LICENTIES, VISA, enz. Op (calsonmalon55@gmail.com)
Wij zijn de beste producenten van echte kwaliteits- en nieuwheidsdocumenten van alle soorten, inclusief paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, postzegels, visa enz. Met miljoenen van onze documenten circuleren over de hele wereld.
We bieden alleen originele echte / valse paspoorten van hoge kwaliteit, rijbewijzen, identiteitskaarten, visa, geboorteakten enz. En andere producten voor een aantal landen, zoals: VS, Australië, België, Brazilië, Canada, Finland, Frankrijk, Duitsland, Israël, Mexico, Nederland, Zuid-Afrika, Spanje, Verenigd Koninkrijk, enz.

sleutelwoorden:

IELTS-certificaten
TOEFEL-certificaten
SAT & GRE-certificaten
G.E.D. Diploma's (calsonmalon55@gmail.com)
Home School Diplomas
College graden

Neem contact met ons op via e-mail, SKYPE of WHATS-APP

CONTACT EMAIL: (((calsonmalon55@gmail.com)))

(((Calsonmalon55@gmail.com)))

WHATS-APP: +237680019719

"Een echt door de overheid uitgegeven identiteitsbewijs verkrijgen onder een andere identiteit

"Een nieuw sofinummer (verifieerbaar met de SSA)

"Accounts controleren en opslaan voor uw nieuwe ID

"Stamps

"Kredietkaarten

"Relocation

"Paspoorten (VS, Canada, Australië, EU-landen, Azië ...)

"Biometrische paspoorten

Contacten
Neem contact met ons op via e-mail, SKYPE of WHATS-APP

(((Calsonmalon55@gmail.com)))

WHATS-APP: +237680019719
January 28, 2018 om 02:39
Dit is SPAM van het vreselijkste soort.
Ga hier niet op in en reageer ook verder niet.

Ik heb dit met Spoed aan Beheer gemeld.
January 28, 2018 om 06:19
:dankje: boekenkind
January 28, 2018 om 08:22
Bedankt boekenkind. Raar hoor zon bericht
January 28, 2018 om 09:40
We hebben er vorig jaar, misschien wel dezelfde, ook een gehad.
Helaas weer vlak voor het weekend, dan is Clyde gewoon niet op kantoor.
Ik hoop dat hij het morgen ochtend meteen weer weg haalt en die figuur blokkeert.
Anders morgen ochtend er een brandmail achteraan sturen.

Hier en daar heb ik al zijn topic proberen naar beneden te duwen, maar dat lukte niet bij allemaal

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.