Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

leuke lieve buddies gezocht

Geplaatst door Misshealth op February 5, 2018 om 05:31

February 5, 2018 om 05:31
hallo,

ik ben misshealth en ben terug van weggeweest. het lijkt me zo leuk om wat meer buddies te krijgen, wat meer support. het maakt mij niet uit wat jij weegt en hopelijk is dat ook omgekeerd zo. het samen gemotiveerd zijn, het even je situatie bespreken, dat vind ik zo leuk en belangrijk.

mijn gewicht is nu ongeveer 57 kilo. ben erg tevreden maar wil graag terug naar de 54, dat is mijn oude gewicht en dan is het ook prima. ik heb heel erg ongezond gegeten de afgelopen maanden. heel veel nutella, bladerdeegdingen en ik ben ook verslaafd aan kaas in alle soorten vormen en maten.

het lijkt me super om weer normaal te gaan eten en ook gezond. jaren geleden ben ik begonnen met dingen als havermout, boekweit, veel zalm huttenkase etc. ik vond dat heerlijk en werd er ook erg fit door. want geloof me, van hele dagen met je vinger in de nutellapot word je niet fitter.

ik ben veel moe en snel ziek zoals oor of keelontsteking. hiervoor loop ik al bij het ziekenhuis maar goed eten is natuurlijk een goede pijler.

daarom is 54 ook echt mijn gewicht, ik heb dit jarenlang gewogen maar nu door alle chocoladekerstsinterklaasoudennieuwkaasnutellaellende...... ben ik dus 3-4 kilo aangekomen.

wie wordt mijn buddy en met wie kan ik dagelijks kletsen over gezond en lekker eten maar ook de andere dingen in het leven...

groeten van mh
February 5, 2018 om 08:17
Hi Misshealth, hoe gaat het nu met je?
February 5, 2018 om 13:45
Ik volg je succes
February 6, 2018 om 04:04
hoi kraaloog, het gaat op zich wel goed, wel wat nare dingen meegemaakt en die komen bij mij altijd wel hard aan. maar ik ga er weer voor en hoe is het met jou
February 16, 2018 om 11:08
Heeey !

Als jullie nog een buddie zoeken: wil ik graag meedoen :) Zal mezelf kort eventjes voorstellen: ik ben een enthousiaste studente die in het verleden al heel wat tegenslag heeft meegemaakt met afvallen maar deze keer wil ik er helemaal voor gaan met jullie hulp zodat we elkaar kunnen steunen door dik en dun, de moeilijkere momenten, elkaar eraan herinneren waarom we dit doen en zo ons doel bereiken! Ik zelf ben een studente 22j, 1m55 die momenteel 58kg weegt. Had graag binnen de 2-3 maanden 10kg afgevallen. Doordat buddies om samen af te slanken niet makkelijk te vinden zijn heb ik via meerdere websites toffe enthousiaste personen gezocht die mij hierbij willen helpen.

Dus wil je netzoals mij er vollop tegenaangaan?
Stuur me een mailtje via samendoelenbereiken@hotmail.com

Hopelijk tt binnekort!
Een enthousiaste 22j studente

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.