Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nieuw hier en op zoek naar buddies!

Geplaatst door op February 15, 2018 om 07:07

Onbekend
February 15, 2018 om 07:07
Hey hoi! Mijn gewicht loopt een beetje (oké, beetje heel erg) de spuigaten uit en ik ben toe aan een fitter leven.

Het lijkt me fijn om hier buddies te ontmoeten om elkaar waar nodig een steuntje in de rug te kunnen geven!

Worden wij elkaars buddy? Je mag me gewoon uitnodigen/volgen, dan volg ik je terug!

Liefs Silencieux!
February 16, 2018 om 11:02
Heeey !

Als jullie nog een buddie zoeken: wil ik graag meedoen :) Zal mezelf kort eventjes voorstellen: ik ben een enthousiaste studente die in het verleden al heel wat tegenslag heeft meegemaakt met afvallen maar deze keer wil ik er helemaal voor gaan met jullie hulp zodat we elkaar kunnen steunen door dik en dun, de moeilijkere momenten, elkaar eraan herinneren waarom we dit doen en zo ons doel bereiken! Ik zelf ben een studente 22j, 1m55 die momenteel 58kg weegt. Had graag binnen de 2-3 maanden 10kg afgevallen. Doordat buddies om samen af te slanken niet makkelijk te vinden zijn heb ik via meerdere websites toffe enthousiaste personen gezocht die mij hierbij willen helpen.

Dus wil je netzoals mij er vollop tegenaangaan?
Stuur me een mailtje via samendoelenbereiken@hotmail.com

Hopelijk tt binnekort!
Een enthousiaste 22j studente
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.