Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

stappenteller

Geplaatst door Paultje op June 29, 2005 om 05:13

June 29, 2005 om 05:13
Vanmorgen de kinderen naar school gebracht, en samen met mijn vriendin gaan wandelen.
We hebben een stappenteller gekocht.
Nu kunnen wij iedere keer bijhouden hoeveel km wij lopen.
We dachten dat wij altijd een rondje van 10 km liepen, dit was toch niet het geval.
we moesten onze ronde uitbreiden. Onze voeten hadden het zwaar te verduren, maar die km hebben we vanmorgen dus in +- 3 kwartier gelopen.
We zagen ook dat er een kcal teller op stond.
verbruik 10,0 kcal, dit is volgens mij niet zoveel.
We zetten alles in een spreadsheetje in excell, kunnen we alles mooi bijhouden.
July 2, 2005 om 13:03
Vreemd hoor...Ik las laatst op een andere site dat je met een uurtje wandelen 270 kcal. verbruikt. Ik vind 10 wel erg weinig...
July 12, 2005 om 15:59
Er is momenteel een stappenteller te koop bij het Kruidvat voor € 4,95 . Ik weet niet of het een goeie is, maar voor dat geld kan je het allicht proberen.
July 27, 2005 om 11:13
Hallo,
in belgie kan je bij de CM (christelijke mutualiteit) een goeie kopen voor 10 ipv 19 euro!
zelf heb ik er zo een gehad.
maar hij telde enkel de stappen.
toen ik er -jaja- met de auto overgereden ben werkte ie natuurlijk niet meer...en heb ik me een nieuwe gehaald bij A.S.-Adventure. Voor ongeveer 28 euro. Hier ben ik heel tevreden over.
groetjes,
inyaaa
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.