Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

reinigen van darmen

Geplaatst door Annet op June 29, 2005 om 11:24

June 29, 2005 om 11:24
Ik heb nog wel eens last van verstoppingen, en nu heb ik zojuist een beker Miso instant soup gehad, het werkt net als cup a soup alleen het zou de darmen reinigen.
Weet iemand hier wat van? Of iets anders wat heel goed werkt om de darmen een schoonmaakbeurt te geven?
Ik heb ook groene thee gedronken, is dat ook goed om de darmen te reinigen?
June 30, 2005 om 03:23
Als je last hebt van verstopping is het belangrijk veel vezels te eten en daarbij veel te drinken. Ik zag in je dagboek dat je genoeg vezels eet, maar misschien drink je daarbij niet genoeg? En anders is het misschien verstandig eens naar een arts te gaan als je er echt veel last van hebt, die weet er vast wel wat tegen.
Over reinigen van de darmen kan ik niet meepraten, ik geloof er niet in. Ik denk dat je lichaam zichzelf van binnen reinigt. Je eet toch ook niet speciaal iets om je lever te reinigen?
De internist wist mij wel te vertellen dat het niet goed is om echt lege darmen te hebben omdat dan de darmwanden tegen elkaar aankomen wat irritatie kan geven (en in mijn geval ontstekingen).
Heel veel succes met afvallen en met dit lastige probleem.
June 30, 2005 om 07:39
Cooky29 / Esther,

Die thee van Zonnatura ideaal gewicht moet je drinken met mate!
Ik weet niet hoeveel je drink, maar ik las iets over een pot thee?

Op de verpakking staat ook dat je maximaal 2 kopjes per dag mag drinken en na een x aantal weken een rustpauze van een paar weken moet nemen!

Je kunt namelijk luie darmen krijgen als je deze thee teveel neemt, dus volg de gebruiksaanwijzing goed door...

:knuffel: Saskia

P.S. Ik neem wel eens een eetlepel gebroken lijnzaad in mijn pap of yoghurt. Dit is een natuuurlijk product en kun je gebruiken zonder nadelige gevolgen voor je lichaam! Is te koop van het merk Zonnature en ook in allerlei reformzaken.
June 30, 2005 om 10:00
Dank jullie,
Ik ben vandaag weer begonnen met dagelijks een beker groene thee. En ik ga dat afwisselen met brandnetelthee. Dat schijnt ook reinigend te werken...
July 5, 2005 om 14:57
Je moet er van houden en als je dat doet is het werkelijk een wondermiddel:
zuurkool uit het vat of gewoon zuurkoolsap op je nuchtere maag!

suc6,

maman
July 8, 2005 om 17:18
Zoals Sjaspers al zei is het gebruik van lijnzaad zeer effectief ( bij mij werkt het iniedergeval super) gewoon een lepel in je yoghurt en het is niet vies.

Het is ook gewoon in de supermarkt te koop bij de afdeling van zonnature

Groetjes Patricia
July 24, 2005 om 17:37
Dat kan idd niet.
Volgens mij is het tijd voor een nieuwe :weegschaalrose:

Want 8kg aankomen in een weekend is gewoon bijna onmogelijk.

July 25, 2005 om 15:51
Dat is nou niet echt normaal, zoveel aankomen en zeker weten dat je niets verkeerds hebt gedaan. (Ben je niet toevallig zwanger?) Ik zou idd de huisarts maar eens aan de tand voelen. Misschien werkt je schildklier niet goed, of is er wat anders aan de hand. Zeker even gaan!!! Kun je meteen wat tips over het afvallen vragen.

Ik heb een ander vraagje;
Krijg je van dat reinigen van je darmen niet ongelofelijk veel buikpijn? Krampen enzo? Ik heb wel eens de afval thee van Kneipp gebruikt en dat was geen pretje. Ik dronk maar 1 kopje per dag, zo ontzettend langzaam dat hij koud werd en moest na 3 uur enorm naar de :lian: Dat was echt geen leuke ervaring, het was een ware race-wedstrijd!
Als die andere middelen wel werken zonder buikpijn dan wil ik het nog wel eens proberen... so tell me!
July 26, 2005 om 07:13
zelfs als je al het vocht wat je drinkt vasthoudt en al het eten wat je eet in je darmen blijft steken, kom je met normaal eten geen 8 kilo in een weekend aan :s
AUM
July 31, 2005 om 05:12
Nou klinkt misschien raar en misschien werkt het niet voor iedereen maar voor mij werkt het ECHT werkelijk ontzettend goed..

Neem als ontbijt twee kiwi's.

Tegen de middag REN ik echt naar de wc!

Doe ik het een dagje niet dan merk ik het meteen..

Goeie tip van een oudere dame..
HET WERKT!

Ik hoop ook voor jou.. hou het een weekje vol en hoor graag jouw resultaat..

Succes!

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.