Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

We hebben jullie hulp nodig!

Geplaatst door Susie79 op July 6, 2005 om 07:14

July 6, 2005 om 07:14
ik heb hetzelfde meegemaakt op mijnvorige werkplek.
We gaven een zwerfkatje ook altijd wat te eten en na een poos had ze een nestje gekregen en kwam met de hele familie naar ons toe.
Ze was al veel vaker zwanger geweest, maar de jongen nam ze toen nooit mee.
Het is gewoon heel zielig....Ik heb het asiel opgebeld en ze zeiden eerlijk dat de moederpoes nooit een huis zou krijgen omdat ze zo verwilderd was.
De jongen echter zouden wel weer geplaatst kunnen worden.
Dus met een stel collega's (niet iedereen wilde mee betalen) wilden we de sterrilisatie voor de moeder betalen en haar daarna weer de vrijheid geven.
De jongen zijn opgehaald en naar het asiel gebracht. De moederpoes hebben we nooit weer gezien, ik weet niet wat er met haar gebeurt is.We hebben dus niet de kans gekregen om haar te laten strerriliseren.
Een strerrilisatie is toch de beste oplossing, misschien willen vrienden of familie wel delen in de kosten.
Ik zou zeker de jonkies niet ergens heen brengen waar ze afgemaakt worden.
Hou je ons op de hoogte!!

Groetjes Susanne
Eva
July 6, 2005 om 08:02
sommige dierendokters willen wel goedkope sterrilisatie uitvoeren, en ik zou toch maar briefjes in de supermarkt ophangen met je noodkreet. Misschien wil iemand ma poes met jongen opvangen tijdens jullie vakantie en zijn er liefhebbers voor de baby poesjes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.