Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Eetdagboek

Geplaatst door Najade op July 6, 2005 om 07:29

July 6, 2005 om 07:29
Hey,

Ik heb de laatste dagen problemen bij het invullen van mijn eetdagboek. Soms kan ik het namelijk gewoon invullen en soms blijft die lijst bij stap 2 gewoon wit. Er komen dus geen producten in te staan. Nu denk ik dat het probleem ook wel de trage internetlijn is die wij hier op kot hebben, maar het is echt wel heel vervelend. Want ik moet nog dingen van gister invullen en van vandaag natuurlijk ook.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Tine
July 7, 2005 om 07:04

Ik dacht egt al dat ik de enige was met dit probleem. Bij mij is het ook van bij sommige groepen wel en andere niet. Melkproducten bijvoorbeeld lukt bijna nooit evenals brood, maar sommige andere dan weer wel.

Ook als ik verschillende keren op vernieuwen of ok druk lukt het soms wel en andere keren zelfs de hele dag niet.

En eigenlijk werkt het niet egt motiverend, k vind t wel spijtig. Is er eigenlijk wel iets aan te doen???

July 7, 2005 om 11:10

Waarom oh waarom werkt het niet ???

July 7, 2005 om 11:35

Ff update:

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb (helemaal zelf stoer he!!). Ik heb zowel firefox als internet explorer op mijn pc. Bij firefox werkt t ni en bij internet explorer wel. Ik hoop egt dat t hieraan ligt want anders weet ik het zelf ni.

Dus als je hier problemen mee hebt, probeer ff met internet explorer, mss dat het dan wel werkt.

Knuffelssss,
Tine

:tulpje:
July 7, 2005 om 15:26
Tja, ik houd zelf eigenlijk meer van Internet Explorer, dus erg uitvoerig is deze site niet op Firefox getest.

Maar ik ben een goed mens. Speciaal voor de Firefox enthousiastelingen heb ik wat aanpassingen aangebracht zodat de site ook wat beter werkt op die browser.

Gaat het nu beter met het dagboek?
July 8, 2005 om 03:59

Jaja hoor, dank je wel, nu werkt het bij firefox ook.

Eigenlijk maakt het voor mij niet zoveel uit, zolang ik mijn eetdagboek maar kan invullen :)

Maar tog alleszins heel erg bedankt!!

:vlinder:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.