Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hallo doorzettertjes!

Geplaatst door Vuurvlindertje op July 6, 2005 om 07:44

July 6, 2005 om 07:44
Hoi allemaal! :hi:

Ik ben Vuurvlindertje en ik ben inmiddels 11,6 kg afgevallen in 15 weken tijd. Maar ik ben er nog lang niet. Ik hoop dat we elkaar hier een beetje kunnen steunen in deze moeilijke strijd! Ik kom hier overigens voor het eerst en wil iedereen een pluim geven voor de behaalde resultaten!

Zet hem op allemaal!

Liefs Vuurvlindertje
July 6, 2005 om 08:05
Bedankt voor je pluimpje en wens je succes met afvallen:yes:

Esther
July 6, 2005 om 09:19
:hi: VuurVlindertje, Jij hebt ook een grote PLUIM verdient zie ik :wistjedat:

Goed hoor van je dat je zoveel al bent afgevallen.
Ik ben net begonnen en heb me alleen maandag 43 juli gewogen dus ik heb een lange weg te gaan, maar ik blijf het zeggen...om hier te mogen zijn als nieuw lid geeft me toch echt heel veel spirit om door te zetten :+:
Jij ook heel veel plezier hier, en natuurlijk heel veel succes met het behalen van je streefgewicht. :bye:
July 6, 2005 om 17:20
Hallo ,ik ben al 15 weken op dieet en vind er ook niet altijd meer wat aan .
Maar toch wilde ik aan iedereen even laten weten dat ik in die weken even 71kilo kwijt ben geraakt ,ik heb dan ook niets gegeten alleen maar gedronken .
Ik weet dat dit heel slecht is wat ik doe.
Nu ben ik bezig om verantwoord af te vallen want ik ben nog niet slank maar hoop dit toch wel te worden .
Ik zou zeggen tegen iedereen als je wat wilt ga er dan voor
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.