Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wordt je van afvallen allen maar gezonder en mooier???

Geplaatst door Marmai op July 6, 2005 om 08:29

July 6, 2005 om 08:29
Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of je nu echt gelukkiger wordt van het getal dat de weegschaal aangeeft?:?:

En vanmorgen tijdens het kleren passen wist ik bijna zeker dat afvallen ook zo zijn nadelen heeft bij mij wel teminste.

Ik heb blubber benen ,blubber armen',mensen vragen of ik ziek ben omdat ik zo'n smal koppie krijg(hu de weegschaal zegt dat anders niet??):zucht:

Ben super gefixeerd op calorieen en gewicht is dat dan gezond???:schrik:

Ik ben niet meer zo piep dus alles trekt echt niet meer recht, toch wil ik de komende vakantie graag zwemmen,maar zo durf ik dat echt niet.:nono:

Waarom is het gewicht belangrijker dan hoe je eruit ziet??
Ik ken ben verschrikkelijk jalours op vrouwen en mannen die trots zijn op wie ze zijn en niet omdat ze een bepaald gewicht hebben.

Maar blijft mij vraag wordt je van afvallen mooier(ook onder je kleren):?:
July 6, 2005 om 09:32
Ik ben 26 maar ik heb precies het zelfde probleem mijn huid is absoluut niet elastisch ik heb een buikwandoperatie gehad en ben daar ook heel blij mee maar ook mijn benen en billen zitten vol met striee(? nou je weet wel wat ik bedoel)en gaan onder een bepaald gewicht echt flubberen en ook heb ik dan heel erge armkwabben dus is het voor mij het mooist om rond de 60 kilo te wegen, dan heb ik niet zulke zadeltassen en lovehandels en staat alles (met kleren) wel veel leuker en ben ik veel fitter, ik heb me er al een tijdje bij neergelegd dat ik niet de beste huid heb en dat ik nooit echt strak in mijn vel zal zitten maar dat neemt niet weg dat ik er toch het beste van probeer te maken en bovendien mijn menig is dat als je je goed voelt dat je dat toch van de buitenkant ook ziet en niemand is perfect en uiteindelijk gaat het er toch om hoe je van binnen bent
TOCH??????:zon:
July 6, 2005 om 16:22
je bent niet heel veel te zwaar, ik zou dan gaan werken aan een goed eetpatroon om dit gewicht vol te houden. je gelukkig voelen is heel belangrijk
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.