Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

eetstoornis

Geplaatst door Astertje op July 19, 2005 om 03:23

July 19, 2005 om 03:23
Tja, ik kan dat niet voor je zeggen...
Dat soort dingen moet je aan de professionals overlaten. Ik weet niet WAT voor eetstoornis je hebt en hoe erg.. Ik bedoel, ik heb mijn overgewicht ook niet ZOMAAR (1 jaar +20kg) gekregen.
Dat je zo twijfelt zegt misschien al genoeg?

Een ding wil ik je wel meegeven;
Je bent NIET dik!!!
"Op dit moment heeft Smijn een gewicht van 65,00 kg en een lengte van 179 cm. Het bijbehorende bmi bedraagt 20,29 en daarom heeft Smijn een gezond gewicht." --->Staat er niet voor niks, he!

:knuffel:
Aster
July 19, 2005 om 03:55
het probleem met afspreken dat hoe dikker hoe mooier is dat voor een deel van de mensen hier afvallen nodig is voor gezondheid, kunnen we beter afspreken dat een gezond BMI mooi is

Het kan zijn dat hier zijn het erger voor je maakt, je bent er alleen maar meer mee bezig. maar je kan ook met wat hulp bepalen hoeveel calorieen je moet eten (bijvoorbeeld 2200-2400) en dat in je stukje zetten, wij kunnen je dan een steuntje in de rug geven, je kan zien of een vreetbui eigenlijk wel erg is. Je kan op slechte eetgewoontes gewezen worden
July 19, 2005 om 06:58
Aan de ene kant is het inderdaad niet aan te raden, omdat op deze site alles draait om koolhydraten en stijgende en dalende lijntjes, maar aan de andere kant... Misschien helpt het je dat hier mensen zijn die je kunnen steunen in je strijd. Ik heb zelf ook een eetstoornis gehad en de ernst ervan erg lang ontkend, mede door deze site kon ik mijn verhaal kwijt en kreeg ik zo veel positieve reacties dat ik volhardde in het idee dat ik op de goede weg zat.

Ik tel nu nooit meer koolhydraten en eet gewoon gezond en goed en voel me honderd keer beter dan in de tijd dat ik dacht: hoe minder, hoe beter. Ik weeg me niet meer obsessief elke dag, zoek niet van alle producten de 35% minder vet variant en ben zelfs een beetje trots op mijn buikje :) Eten is nu gewoon een bijzaak, iets waar ik echt van kan genieten. En zo hoort het volgens mij ook.

Bernadette.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.