Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Is Nederland vol?..

Geplaatst door op July 19, 2005 om 08:38

Onbekend
July 19, 2005 om 08:38
Ach, ik denk dat de bevolking de regering een beetje bui is..........
Zo lees ik net weer in een online krant:

Peijs verbiedt losse spullen in auto
AMSTERDAM - Om de veiligheid in auto's te verhogen mogen vanaf 1 januari 2006 losse spullen niet langer in een rijdend voertuig liggen. Paraplu's, stratenboeken en andere, bij een botsing of noodstop gevaarlijke, projectielen mogen niet meer in een personenauto rondslingeren.

Minister Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) heeft deze maatregel laten vastleggen in het nieuwe voertuigreglement. Losliggende voorwerpen in de auto kunnen bij onverwachte bewegingen op de weg voor ernstig letsel zorgen. Vaak vliegen deze spullen dan met een enorme kracht door de auto met alle gevolgen van dien.

Met dit soort dingen is onze regering bezig ipv zich echt bezighouden met belangrijke zaken.
July 19, 2005 om 08:57
veel mensen haten de euro, omdat aan het eind van het salaris nog wat maand over is. Word steeds moeilijker rondkomen, prijzen gaan omhoog, en overheid dringt aan op geen salarisstijgingen
Lassie
die nog afwacht om te zien hoeveel mijn salarisstijging netto gaat zijn
July 19, 2005 om 09:12
Ik heb ook niks te klagen hoor!

Is Nederland vol?
Er zijn maar zat landen waar er netzoveel inwoners in een grote stad wonen, dus het kan nog voller.
Het meerendeel woont in eengezinswoningen, in Amerika zijn er flatten van 50 verdiepingen.
Het valt dus allemaal nog wel mee...

En klachten over de euro of mijn maandsalaris heb ik niet. Maargoed, wij hebben dan wel 2 inkomens als samenwonend stel zonder kinderen. Mijn boodschappen haal ik trouwens allemaal bij de Aldi, een volle kar kost me daar ongeveer 50 euro, terwijl ik bij de buren (Super de Boer) meer dan het dubbele kwijt ben.

Van de week hoorde ik een gesprek op de radio. Dat de mensen dit jaar minder lang op vakantie gaan. Normaal gingen ze 3 a 4 weken naar de camping, nu maar voor 1 a 2 weken. Normaal gingen ze 15 dagen naar een zonvakantie, nu maar 10 dagen. Ik snap niet wat er te klagen is, we kunnen toch nog steeds op vakantie?

Ik heb vrijwilligerswerk in een asielzoekerscentrum gedaan en je moet eens weten wat voor nare verhalen ik daar te horen heb gekregen!

We hebben het in Nederland niet zo slecht hoor! In Afrika zijn de mensen blij dat ze 1 maaltijd per dag kunnen eten! Wat hebben wij dan nog te klagen?

Ik kan me echt zo kwaad maken op mensen die altijd maar mopperen en klagen. Er is genoeg ellende in de wereld, zoals oorlog en hongersnood en overstromingen en orkanen en nare ziektes. Dan hebben wij het in Nederland maar goed!

:knuffel: Saskia
July 19, 2005 om 09:51
even ter verduidelijking, mijn stukje klonk wel heel erg klagerig en dat was niet de bedoeling.

Ik vind de boodschappen en de huur wel erg hoog in verhouding tot wat ik verdien, maar ik denk niet dat dat door de euro komt.... en ik doe mijn best om er wat aan te doen, ik heb gezorgd dat ik opslag kreeg, beginnend deze maand, en als blijkt dat ik aan het eind van het jaar nog niet goed rondkom zijn er een paar dingen die ik kan doen:
wel smorgens voor werk om 8 uur bij de winkel (lidl/turkse winkeltjes zijn dicht als ik uit mijn werk thuiskom, ah is wel open)
beter verdienend werk zoeken, al is dat minder sociaal dan in de non-profit sector
meer koolhydraten gaan eten, en minder dure eiwitten en rauwkost
of een huisgenoot zoeken

ik ben heel erg blij met de multiculturele samenleving, als heeft het zo z'n nadelen, ik heb nu wel een heel lieve stiefmoeder.

okee, waar klagen mensen nog meer over?
o ja kinderen ;)
sommmige kunnen lastig zijn, maar zelfs in de ergste gevallen zou het zijn: wat een opvoeding

Ik vind nederland niet te vol :D
July 19, 2005 om 10:05
een klein pensionnetje, zeker als je dat zelf opzet, beginnend met een vervallen gebouw.....

leuk, de droom van best veel mensen denk ik,

maar wat een stress
July 19, 2005 om 15:30
Nee hoor Maggy, jij past er nog wel bij:lachuh:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.