Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie is jouw perfecte buurman of buurvrouw?

Geplaatst door Dikwordtdun op July 19, 2005 om 11:46

July 19, 2005 om 11:46
Hallo Buurmannen en Buurvrouwen!

Wie op deze site heb jij het liefst als buurman of buurvrouw?

Bij toeval kwam ik op deze site in contact met Maggy. Toen ik haar profiel en foto bekeek dacht ik. Goh, dat zou nou eens een leuke buurvrouw zijn. Een vriendelijke, rechtvaardige, behulpzame, gezellige en lieve vrouw!! Kortom de perfecte buurvrouw!

Later kwam ik op het idee om een forum te beginnen, een soort van ereplaatsje voor de persoon die jij het liefst als buurman of buurvrouw ziet. Laat ook weten waarom je hem of haar graag als buur wilt hebben en licht de persoon die je hebt genomineerd in. Is toch leuk om te lezen als je wordt genomineerd als buurman of buurvrouw maar niet van het bestaan van dit forum af weet.

Nou buurmannen en buurvrouwen, doe je best allemaal met nomineren en zet elkaar flink in het zonnetje.

Gr. Robin!!
Onbekend
July 20, 2005 om 10:54
Joachim Phoenix:tong:

Zou ik wel willen ;)

Maar goed, ik snap dat dit niet de bedoeling is.
Dan ga ik voor Diaantje, want dat is mijn buddy hier!

July 20, 2005 om 18:37
Hahahaha.....Zo'n buurvrouw heb ik ook gehad... Ik heb haar ook ingeruild voor een andere. Ook een aardige buuf, maar heb toch liever Maggie, haar man en de kid(s)!

Hahahahaha..... Kom op jongens en meiden!! Wie is jullie FAVORIET??

Gr. Robin!
July 21, 2005 om 13:05
Ja dat is een goed idee...

Zal wel een lekkere bende worden als ik in alle forums kijk. Alle afvallers zullen wel naar elkaar schreeuwen en schelden vanaf het balkon! hahahaha

Ook mag er wel een hele goede fundering worden geplaatst voor een flat vol dikkertjes... hahaha

Robin
July 21, 2005 om 14:50
heb een perfekte buurvrouw en dat is Mariskat, en waarom ik haar nomineer, ze is in het echt mijn buurvrouw, een superlieve vriendin, zo sociaal als het maar zijn kan, gewoon een geweldige meid ( die hier trouwens al zo'n 18 kg kwijt is geraakt ) , haar doorzettingsvermogen vind ik super.
July 28, 2005 om 17:15
En wie heeft Mariskat het liefste als buuf, of is ze ook heel tevreden over jou? Hehehehe, dat zal wel wederzijds zijn lijkt me... Hoeveel ben jij inmiddels al kwijt?

Gr Robin...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.