Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

voor iedereen

Geplaatst door Stephaniev op July 19, 2005 om 12:09

July 19, 2005 om 12:09
heeeey mensen

dit is voor al mijn vrienden hier;
ik ben gister aangekomen en het is heerlijk om weer terug in nederland te zijn.
intussen zijn we al in veldhoven en eindhoven naar de stad geweest, hebben we kleren en zelfs al fietsen gekocht.
vandaag zijn we gaan kijken bij 2 huurhuizen en we werden op slag verlieft op de 2e. dus we hebben een prachtig huisje voor ons 3en.
het is heerlijk om weer terug te zijn bij mijn mensen en het weer, en alles is gewoon fantastich!! er zijn geen woorden voor.

over afvallen; ik wil niet hongeren, daar heb ik gewoon geen zin in en het is zo slecht voor mn humeur. ik wil wel snel afvallen tuurlijk, dus ik ga op slimfast, zolang het nodig is.

heel veel groetjes aan iedereen die interesse toonde voor mijn terugkomst. alles gaat goed en ik kan niet stoppen met glimlachen hihi.

xxxxxxxxxx, stephanie
July 19, 2005 om 12:47
:ffdenken:Dus jullie kwamen naar Nederland zonder dat jullie een verblijfplaatst hadden en jullie konden gelijk kiezen welk huurhuis je wilde:?

Dat noem ik pas mazzel...

Nou Stephaniev welkom in :nederland:

Wanneer moet je weer naar school???
July 19, 2005 om 12:59
mazzel, of vrije sector

meisje ik hoop dat het hier beter gaat
July 20, 2005 om 03:39
heeeeeey

wij gingen eerst naar mn oom, en we zijn de 2e dag naar huizen gaan kijken en vonden meteen een hele leuke, dus mazzel ja.
ik ga in september naar de havo, ik moet er wel nog een zoeken in eindhoven, eerst moeten we ons inschrijven hier.

over slimfast; het is juist goed dat ik ga afvallen met slimfast.
je moet begrijpen dat mijn moeder mij dit jaar alleen heeft zien "vreten" of vasten voor een week. ik at nooit anders en was altijd erg down.
dus mam vind het heel fijn als ik elke dag slimfast eet. dan "eet" ik tenminste, en hoeft ze zich niet druk te maken.
het is wel weinig dat ik eet , maar 80 cals elke dag, maar mn gewicht moet er echt onderuit. ben echt dik man.

maar verder gaat alles goed, ik fiets en loop heel veel nu omdat we steeds ergens heen gaan , dus hopelijk draagt dat ook bij aan mn gewichtsverlies.

bedankt voor de leuke reacties.
xxxxxxxxx, stephanie
July 20, 2005 om 06:11
hoezo? slimfast is kei gezond, en ik eet tenminste.
ik bedoel 80 ja..
800??? zo gek ben ik echt niet. dan val ik nooit af.
July 20, 2005 om 06:13
kunnen we ook een smilie krijgen van een poppetje dat met zn vinger op zn voorhoofd tikt?
Onbekend
July 20, 2005 om 07:01
Hahaha Ja, als die er was ,had ik er hier een hele sliert van neergekwakt.
Ik moet zeggen dat ik deze dame totaal niet geloof! Zo dom kan iemand gewoon niet zijn! (hoop ik)

Edit: pure aandachttrekkerij ( is mijn mening)
Waarom dit berichtje plaatsen in het forum? Misschien omdat er te weinig mensen naar haar dagboekje komen?
July 20, 2005 om 07:05
voor al haar vrienden?? staan er twee op de buddylijst, dus dat zou zo maar eens kunnen

July 20, 2005 om 07:06
Een reep van Slimfast bevat ongeveer 90 kcal per stuk.
Een shake van Slimfast bevat ongeveer 175 kcal per stuk.
Een soep van Slimfast bevat ongeveer 40 kcal per stuk.

De enige manier om die 80 kcal te redden, is om op 2 kommen soep per dag te leven. En geloof me, dat is niet gezond!

Volgens mij zit je dus abuis met het kcal-aantal...
July 20, 2005 om 13:44
:mondhouden: :pf: en weer zucht ik diep

July 20, 2005 om 15:54
BeBe, ik had bij de voedingswaarden van Low Cal Low Carb gekeken, oeps :D
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.