Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ff voorstellen

Geplaatst door Knabbeltje op September 5, 2005 om 15:53

September 5, 2005 om 15:53
Van harte welkom op deze leuke site.
En heel veel succes met het behalen van je streefgewicht.

Groetjes helga
September 6, 2005 om 08:18
Hoi Ook ik ben nieuw.
Ik heb in een jaar tijd drie baby's gekregen doordat er per ongeluk een tweeling achter mijn 2e kindje aankwam. Heel leuk, erg druk en erg veel kilo's meer. Het lukt me alleen niet goed om van de lekkere dingen af te blijven en dus gaan die zwangerschapskilo's er niet af.
Dus nu gaan we dit proberen!
Natalie
September 6, 2005 om 14:38
Ja dat dacht ik ook, dat moet me lukken. Maar ik vind het erg moeilijk. Het is gewoon zo'n gewoonte geworden om te snoepen en ik pak veels te vaak de auto. Dat is gewoon makkelijker. Ik probeer nu meer lopend of op de fiets te doen, maar soms lukt dat dus niet.
September 6, 2005 om 15:19
Hoi ook ik ben gisteren begonnen, ik ben alleen mijn weegschaal kwijt dus ik kan mijn gewicht niet invullen, erg dom, maar ja bij een verbouwing raak je wel eens wat kwijt.
Donderdag ga ik echt op de weegschaal staan, heb nl. vanochtend met twee buurvrouwtjes afgesproken dat zij ook gaan wegen.
Maar we gaan er zeker we voor.
September 6, 2005 om 17:08
Veel succes allemaal (+) en van harte welkom bij valtaf :nieuwlid:

:dag: Saskia
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.