Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Stackers

Geplaatst door Berin op April 20, 2004 om 03:46

April 20, 2004 om 03:46
Ehh misschien kan iemand uitleggen wat t is? T klinkt nogal heftig als ik lees dat er mensen zijn die zich te buiten gaan aan vettigheid en er dan "maar" zo'n ding voor innemen, is dit wel gezond? Overgens puur bezorgdheid, iedereen is natuurlijk vrij te slikken watie wil maar ja ik ben zo iemand van t glaasje water en vroeg naar bed in plaats van een aspo...;)))
Cc
April 27, 2004 om 10:14
Vinden jullie het geen eng idee om iets te slikken wat zoveel nare bijwerkingen heeft? Ik ken het niet en zal er dus geen uitspraak over doen, maar het idee alleen al houdt me tegen er zelfs maar naar te informeren. Ook voor mij is het vreselijk moeilijk om met hongergevoel enzo om te gaan, maar is dat niet vergelijkbaar met bodybuilders die moeten accepteren dat hun spieropbouw een bepaalde maximale snelheid heeft? Tenminste, als ze geen middelen willen gebruiken...
April 27, 2004 om 11:18
Ik heb die stackers met ook een poos gebruikt. Voelde me er op zich prima bij, sporten hield ik lang vol, weinig honger etc. Wel op een gegeven moment wat last van hartkloppingen. Ik merkte ook dat ik er erg aan ging wennen.
Ben er mee gestopt toen het ineens zo in de publiciteit kwam en het verboden werd. Dat het heftig spul was wist ik, maar zo erg... Vond het toen eigenlijk best wel eng allemaal. Ben er overigens niet heel veel mee afgevallen.
May 22, 2004 om 05:24
Stackers zijn gevaarlijk en het is troep. Er wordt zo voor gewaarschuwd.
Ook went je lichaam eraan! Je hele lichaam slaat op hol en als je ermee stopt gaat alles, dus ook de verbranding!, veel trager.
Vooral voor mensen die al last hebben van stress is het link, want door Stackers komt er nog meer "druk" op je lijf en hart!

Ik heb ze ook gebruikt hoor, maar heb alleen nare ervaringen ermee.
May 25, 2004 om 05:10
Wat me in veel discussies (niet alleen op deze site) opvalt is dat mensen beredeneren: "het werkt, dus er is niks aan de hand". Van die pillen (ephidrine eigenlijk dus) val je inderdaad af en als je ermee stopt kom je weer aan (hoor ik hier een verslavende werking?) Dat het hartritmestoornissen veroorzaakt en dat je er zelfs aan dood kan gaan wordt voor het gemak even vergeten.
Hetzelfde gevoel heb ik trouwens bij Atkins (en nu trap ik een hoop mensen op hun tenen) alhoewel de gevolgen daarvan niet zo evident zijn als ephidrine. Atkins werkt, dat geloof ik zeker. Als je snel af wilt vallen, is Atkins de manier. Alleen heb ik weinig vertrouwen in de gevolgen op lange termijn. Het druist in tegen mijn ideeen van gezond eten. Geldt ook voor Montignac trouwens. Maar goed, laten we het feit dat je er van af valt en het feit dat het schadelijk voor je gezondheid kan zijn even uit elkaar houden in discussies. Ik verbaas me er trouwens over wat mensen en er voor over hebben om af te vallen. Ik wil graag afvallen, maar ik heb er niet mijn hart, gezondheid en zelfs leven voor over. Dan maar iets dikker (en ja, dat is ook niet gezond)
July 5, 2004 om 12:31
Ik heb stackers gebruikt en werd er helemaal hyper van. trillen onrust,droge mond... Ik voelde me er niet goed bij.
Nu doe ik Atkins. Het is voor het eerst in mijn leven dat ik een dieet makkelijk volhou. En ik heb energie voor tien. Ik kan alle verleidingen moeiteloos weerstaan. Misschien is het wel ongezond, ik weet het niet. Maar een BMI van 35 is wel ongezond. Ik heb ervoor gekozen om dan toch maar af te vallen met atkins. Als ik op mijn streefgewicht ben wil ik weer geewoon gaan eten.
Groet
mir
July 7, 2004 om 13:09
ik ben ooit eens in tien weken ruim 20 kilo afgevallen door medicijnen met ephidrine erin. Ik liep snachts nog heen en weer te vliegen, werd niet moe!

Nu ben ik hetzelfde aantal kilo's wederom kwijt, rustiger, maar vast en zeker ook voorgoed! En helemaal zelf, zonder troep en dat voelt stukken beter.

Dat middel heette trouwens Ponderal en is ook uit he handel gehaald ivm vervelende bijwerkingen. Mijn arts slikte het in die tijd ook, hij is nu 40 kilo zwaarder!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.