Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tip. Voor diegene die met warm weer vocht vasthouden......

Geplaatst door Jojorandje op August 5, 2004 om 06:35

August 5, 2004 om 06:35
Net als ik dus.

Drink eens vochtregulerende kruidenthee.

Navenant ik niet veel khal-rijk voedsel at, mijn water trouw dronk, viel ik de afgelopen week minimaal af.
Ik schijn dus met de warmte vocht vast te houden.

Gisteren ben ik naar de Gentiaan gegaan en heb daar kruidenthee gekocht die de vochtbalans reguleerd.

Vanochtend met wegen zette ik grote ogen op... zomaar een kilo op het toilet achter gelaten hahahahaha
August 5, 2004 om 06:39
thanks voor de tip, ik laat nog weten voor ik verschil merk, trouwens komkommer, bleekselderij en ananas werken ook goed als vochtafdrijvers..
August 5, 2004 om 06:54
Daar zat ik net aan te denken. Ik ga maar eens bij de zonnatura thee kijken, die hebben volgens mij ook vochtafdrijvende thee in hun assortiment. Voor mijn gewicht maakt het me niet zoveel uit (uiteindelijk komt het wel weer goed), maar ik kan van die dikke vingers ervan krijgen.
August 5, 2004 om 13:25
De Gentiaan is een reformwinkel.

De thee die ik gebruik is op basis van
selderij, beredruif, dovenetel, kattepotenkruid, kersenstelen, lijnzaad, schaafstro en varkensgras.

En het heet Vochtevenwicht.
August 5, 2004 om 14:17
Uhm als ik dat zo lees, heb ik toch liever :vandaagietsdunnerolifantje: poten
August 6, 2004 om 13:53
geef je lijf gewoon genoeg water, dan hoeft het niks vast te houden!

doorspoelen die handel, blijf je slank bij!
August 8, 2004 om 05:08
Lian, ik drink minstens 3 liter op een dag, maar houd met warm weer toch vocht vast. En ik eet nagenoeg zoutloos, daar kan het ook niet aan liggen. Kijk, op een gegeven moment wordt het vanzelf minder, maar die worstenvingers en :vandaagietsdunnerolifantje: benen zijn niet echt prettig. Dus dan help ik de natuur een klein handje. Ik heb brandnetelthee van Kneipp, best te hachelen, en het is ook nog eens goed voor je haar, nagels en nog wat, maar dat ben ik vergeten.
August 8, 2004 om 09:43
Oefeningen helpen bij mij wel.
Plat liggen op een tuinmatje
Benen 8 sec in de lucht houden, 8 sec. neer en weer 8 sec. omhoog enz.
Dat helpt bij mij.
Thee met dit weer zie ik niet zo zitten.
Alleen zelfgemaakte suikervrije ijsthee
August 8, 2004 om 10:48
Zijn dat oefeningen om vocht vast te houden?
of juist niet dan natuurlijk, hihi

gooi mij maar weg, valt niet normaal mee te praten!:inlove:
August 8, 2004 om 13:48
Hihi geeft niks,
Nee als je die oefeningen doet, gaan de :vandaagietsdunnerolifantje: lichaamsdingen juist weg

August 9, 2004 om 01:43
Doorspoelen helpt bij mij ook niet helaas.
Zaterdag heb ik geen thee op en had gewoon een buik als een ballon van al dat water.

En je kunt van deze thee ook ice-thee maken, maar ik vind warme dranken dus dorstlessend met dit weer.
Ach ieder zijn/haar meug toch
August 9, 2004 om 03:05
Geheugen, dat was het inderdaad Otje.

Hmmm, zou die thee dan toch niet helpen?
October 9, 2004 om 15:07
Beetje laat mar vochtbalans van Bional helpt ook heel goed ! Misschien voor volgende zomer??
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.