Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

weight-watchers flexipoints cd te koop voor EUR 10

Geplaatst door Ilona77 op October 9, 2005 om 08:36

October 9, 2005 om 08:36
Met hulp van deze cd ben ik vele kilo's afgevallen op een gezonde manier! Geen honger, wel genoeg en gezond eten en je fit blijven voelen tijdens het dieet. Hierdoor is het erg makkelijk vol te houden. Prijs is inclusief de verzendkosten. Als je interesse hebt, mail dan maar naar real_epicure@hotmail.com

Afslanken is nu nog gemakkelijker met onze nieuwe multifunctionele cd-rom. Hij is de ideale bondgenoot op weg naar uw streefgewicht. Hij past zich aan uw persoonlijke behoeften aan en zal u op een eenvoudige en aangename manier begeleiden op uw afslankweg.
Wanneer u - om welke reden dan ook - niet naar de Weight Watchers cursus kunt komen, is FlexiPoints op cd-rom de ideale oplossing voor u. Hij is zeer gebruiksvriendelijk en geeft u de mogelijkheid om in alle discretie thuis aan uw slanke lijn te werken.
Uw persoonlijke assistent Flexi stelt u alle onderdelen en functies voor:

-Aan de hand van uw persoonlijke gegevens (geslacht, lengte, begingewicht, leeftijd, dagelijkse activiteit) wordt uw POINTS® dagtotaal berekend.

-De cd-rom kan door 3 verschillende gebruikers gebruikt worden. Toch behoudt u uw privacy want uw persoonlijke gegevens worden beveiligd met een paswoord.

- Dankzij de evolutiegrafieken kunt u zien hoe uw gewicht, uw taille- en heupomtrek en uw BMI in dalende lijn gaan en kunt u aan de hand van uw huidige resultaten een prognose maken voor de komende weken.

-In het Dagboek kunt u dagelijks ingeven wat u gegeten en gedronken hebt. Het gebruikte POINTS dagtotaal, de verdiende POINTS bonus en de gespaarde POINTS eenheden worden erin bijgehouden.

-De cd-rom heeft een database van ruim 6.500 voedingsmiddelen en restaurantgerechten waaraan u nieuwe voedingsmiddelen kunt toevoegen. De bestaande voedingsmiddelen kunt u zo nodig wijzigen en/of wissen.

-U hebt toegang tot 390 recepten waarvan u de benaming, bereidingswijze en/of het aantal porties naar wens kunt veranderen. Het is ook mogelijk eigen receptideetjes toe te voegen.

- Stel zelf uw menu samen op basis van een uitgebreide waaier aan maaltijdsuggesties. U vindt er zowel ideetjes voor ontbijten, lichte maaltijden, hoofdmaaltijden als tussendoortjes.

- Met de POINTS calculator kunt u de POINTS waarde van voorverpakte voedingsmiddelen berekenen indien u het calorie- en vetgehalte kent.

- De BMI calculator helpt u om uw BMI (Body Mass Index) in het oog te houden. De BMI is een maatstaf om uw gewicht te evalueren.

- De Bonus calculator berekent de POINTS bonus, die u verdiend hebt door extra te bewegen.

- Deze cd-rom geeft een antwoord op meer dan 130 vragen over afslanken en voeding.

Van zodra u uw gewenst gewicht bereikt hebt, kunt u aansluitend het Stabilisatieprogramma volgen.

- De cd-rom biedt een rechtstreekse link met het Weight Watchers forum, de ideale plek om in contact te komen met andere FlexiPoints fans.

January 13, 2006 om 07:36
waar woon je? ik kom uit de buurt van den bosch..
January 15, 2006 om 16:25
Hey,
ik heb wel interesse in de cd.
Kun je mij een berichtje sturen over hoe of wat?

Suzanne
January 26, 2006 om 14:27
hallo

Ik heb geprobeerd je te mailen omdat ik interesse heb voor de cd rom. Maar ik heb het mailtje weer retour gekregen. Hoe kan ik de cd bij je bestellen.
groetjes michelle
February 8, 2006 om 12:03
ik heb de cd rom gratis gehad van een lid van hier, waarvoor ik haar dankbaar ben, er zijn ook mensen die aan andere mensen denken. ipv aan de euroos. ik heb zelf haar gemaild of ik haar nog geld verschuldigd ben, maar zo bood zelf aan de cd rom te sturen en die had ik ook daags erna, dus ook onderling kan het eea geregeld worden ipv elkaar geld uit de zakken te kloppen

inco
February 11, 2006 om 04:54
incoqnito, dan vind ik het nog schelen of iemand de orginele versie te koop heeft staan of de gedownloade versie.
En dan nog heeft het niets te maken met geldklopperij zoals jij suggereert. Je kunt hem ook altijd nog zelf downloaden.
Ik vind het niet echt een vriendelijke reactie t.o.v. topicstarter.
March 8, 2006 om 16:41
ik heb een vraagje over dit super goede programma., op een of andere manier is er wat mis gegaan. gevolg, nu zegt het programma telkens dat het vandaag al donderdag is. en morgen zal ie ongetwijveld zeggen dat het vrijdag is. ik heb wel al me voedsel van vandaag bij woensdag gewoon ingevuld, maar ik kan niet meer op de knop van dagafsluiten drukken.
hoe kan ik dit oplossen (buiten het gewoon verder gaan op een andere dag dan, want dat vind ik jammer nu ik zo goed bezig ben) maandag en dinsdag gingen prima, maar ik ben dinsdag avond vergeten om op de knop dag afsluiten te drukken, en nu is het dus in de war, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (zonder helemaal opnieuw te beginnen en alles te wissen)
groetjes alison
geweldig programma overigens!!!!!!!
ik heb het gevoel weer controle te krijgen over hoeveel en wat ik nou eigenlijk op een dag eet. erg gemakkelijk programma ook!!!
March 14, 2006 om 14:32
Hi,
ik heb um gedownload, maar hij geeft bij mij error, wat doe ik verkeerd???
Iemand?
Thanx alvast.
Carmen
March 15, 2006 om 13:55
eerst ff alle openstaande programma's dichtgooien en dan nog eens downloaden..

ik heb m net gedownload, geen problemen.

bedankt voor de link trouwens!
March 23, 2006 om 14:32
Fritske is oke ole ole!
*O*
:wave:
:hoera!:
Superbedankt! Ik ben er erg blij mee. Ga morgen beginnen.....

Groetjes,
Carmen!

February 20, 2007 om 07:34
Hai daar, ook van mij een verzoek of iemand de cd-rom over te nemen heeft.

Mag origineel of kopie zijn.

Laat aub snel iets weten, ik loop een beetje vast op elke dag bijna hetzelfde eten!

Ben tot nu toe met redelijk succes afgevallen maar ben op zoek naar variatie en tips dus......

Groetjes!!
Onbekend
March 27, 2007 om 14:51
Ook hier weer iemand die erg graag de CD wil hebben/kopen. Wie kan mij helpen? Ik ben niet echt bedreven met de computer, ik hoor/lees hier van alles over branden? Ben wel aardig "thuis"in het WW gebeuren, maar zo'n CD lijkt mij erg handig. Wie o wie kan mij helpen? Groeten Jolande
August 23, 2007 om 08:09
zou graag willen weten waar je de cd kan branden heb zelf nog de oude versie van ww en om nu weer zoveel geld uit te geven aan een nieuwe zie ik niet zitten dus wil best eens proberen hem te downloaden wie geeft mij de site waar ik dit kan doen.
Alvast bedankt.
October 4, 2007, gewijzigd door Judit op October 4, 2007 om 09:19
ik wil ook graag de cd wat kost het
mijn mail is

judithcarola@hotmail.com
Onbekend
October 14, 2007 om 17:46
Hier nog iemand die wel eens wil weten of dit werkelijk helpt.
Kan iemand mij aan de cd helpen, kosten worden natuurlijk vergoed
Alvast bedankt
November 8, 2007 om 15:59
En nog iemand die heel graag de cd-rom van de ww wil hebben om een frisse nieuwe start te maken...
Wie o wie kan mij aan de cd-rom helpen, of zeggen waar ik hem kan downloaden???

thanxxx

:helleni:
Onbekend
November 14, 2007 om 09:59
Hallo allemaal

Ik heb een kopie van deze cd-rom en werkt natuurlijk uitstekend.
Wie o wie wil ook deze cd-rom?
Ik kan niet aan iedereen gratis cd-rom geven. Dus ik vraag er 7 euro voor.
Dus wil je hem hebben laat dan een berichtje achter in mijn dagboek of zo. Of mail maar naar eagle_hoi31@hotmail.com

Groetjes Maud
December 18, 2007 om 06:58
Heeft iemand voor mij een linkje waar ik het programma kan downloaden?
January 21, 2008, gewijzigd door Maria019 op January 21, 2008 om 12:39
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.
Waar moet je,je nieuwe gewicht invoeren als je afgevallen bent?(bij flexipoints)
Bij mijn persoonijke gegevens kan ik mijn gewicht niet veranderen.

mvg maria
Onbekend
January 29, 2008 om 08:28
Hallo maria019,

Je moet uw gewicht ingeven in uw dagboek.
Als u week teneinde is komt er beneden in de rechterhoek gewicht,taille omtrek en nog meer van dat.
Daar moet je u gewicht ingeven.

:hoortje:

July 6, 2008 om 13:50
Hoi, kan iemand mij de link doorsturen om het programma te downloaden?

Groetjes Valery
July 27, 2008 om 14:13
http://thepiratebay.org/tor/3703554/Weight_Watchers_Flexipoints_(2007)

Ik heb hem hier gevonden, moet nog even kijken of het lukt maar de nederlandse reactie zegt perfect en virusvrij dus ben benieuwd!
December 9, 2008 om 08:58
Weet er toevallig iemand of er een versie van het bestaat voor windows vista?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.