Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

De afvallers SBS6 - doe het niet op deze manier!

Geplaatst door Wandelaar op October 9, 2005 om 13:17

October 9, 2005 om 13:17
Vraagje, met welk idee ben jij gaan kijken? Dacht je serieus iets te leren van dat programma? Soms zijn er maatschappelijk betrokken programma makers die het idee hebben leren en vermaak combineren. Schatjes van de EO vind ik een goed voorbeeld dat vind ik ook leerzaam maar niet op de schooltv manier. Edutainment is een naam voor dat soort plezier waar je iets van opsteekt. Schatjes heeft in mijn ogen ook vrij ''normale'' gezinnen, bij afvallers, probleemwijken en vele andere programma's van SBS vraag ik me altijd af onder welke steen ze dat soort figuren altijd halen. Nooit heb ik het idee dat ik enige overeenkomsten met hun heb (waar ik erg blij om ben) Hun afvaldoel heeft niets te maken met mijn doel, nooit is het eigenlijk in me opgekomen dat het leerzaam zou zijn. Vermakelijk is het wel en het maakt mijn twee kilo doel behoorlijk relatief en mijn mening over een goede conditie al helemaal. Relativering van mezelf ja dat is het enige wat ik er van leer.
October 9, 2005 om 13:41
ohoh weer iemand die als levende reclame campagne gebruikt wordt.
lekker origineel.
October 10, 2005 om 05:22
@zeemeeuw DANK U
:lol:
:dag:
October 10, 2005 om 13:47
SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM:D
October 10, 2005 om 13:59
bah reclame,

maar ik moet zeggen dat ik het eens ben met dat wat ik gezien heb van de afvallers het niet echt de manier is om het zelf langdurig en blijvend te doen

Lassie (die even niet op dieet is, maar over een tijdje weer verstandig begint)
October 10, 2005 om 17:34
Ik zou het De Afvallers niet na willen doen, gewoon omdat het absoluut niet bij mijn levensstijl past. En voor iedereen is dat anders, sommige mensen zouden zo prima kunnen afvallen op een blijvende manier. Dus ik ga nu niet zeggen dat je dat vooral niet moet doen. Ieder voor zich. En laat dat maar zo.
Het is in ieder geval een leuk programma met goede tips. En nog leuker; het programma De Avallers stimuleerd!

"Nooit meer op dieet". Pfff, moet dat nou zo duur zijn? Sorry hoor, het lijkt wel afperserij. Op Valtaf hebben we veel meer steun van elkaar dan enkele groepsgesprekken, bovendien krijgen we hier gratis informatie en oprechte steun. Zo'n "nooit meer op dieet" plan, lijkt geweldig... maar door dat prijskaartje begin ik sterke twijfels te krijgen.
Het geld zou ik dan liever aan een erkende dieetiste uitgeven. Als ik al zoveel centen zou hebben.
October 10, 2005 om 18:53
inderdaad.. nooit meer op dieet zou geweldig zijn. maar dat hoeft niks te kosten. zodra je het punt hebt bereikt dat je lekker in je vel zit, hoef je niet meer op dieet!
October 10, 2005 om 19:07
@girljustwannahavefun

Mooi gesproken! Daar is alles mee gezegd.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.