Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tilburgers?

Geplaatst door Nancyhane op October 19, 2005 om 08:52

October 19, 2005 om 08:52
Zijn er nog mede Tilburgers op deze site, die elkaar ook wat meer persoonlijk willen steunen. Of mee gaan sporten?

Groetjes Nancy
October 19, 2005 om 09:04
Hallo,

Helaas ik ben een ex-tilburgse. Ik heb er 11 jaar gewoont, maar nu woon ik bijna in het uiterste Zuiden van het land. Maar ik denk dat er best mensen uit Tilburg zijn.

Veel succes.

Groetjes Nickey
:haveaniceday:
October 19, 2005 om 11:41
Ik woon in Tilburg-West!!! Lijkt me een leuk plan! Mail me ff :D
October 19, 2005 om 11:53
:hi:

ik heb altijd in leeuwarden gewoont en sinds ik met mijn vriend ging samenwonen wonen we in tilburg al 3.5 jaar ,ik woon bij korvelplein.

:dag: groetjes selena
October 19, 2005 om 16:43
ja is eigenlijk wel een goed idee lijkt me wel gezellig
:motor:
October 20, 2005 om 02:09
:hi:

Zie je wel Tilburgers zat hier ;-). Lijkt me een gezellig idee als jullie een keer met zijn allen afspreken, zou bijna willen dat ik nog in Tilburg woonde. Ik heb eerst een tijdje in de buurt van het schouwburg gewoond, daarna in Tilburg - West en vervolgens de Reeshof ( L-buurt en later D-buurt ). Ben nu ongeveer 5 jaar weg uit Tilburg, maar eigenlijk mis ik het best.

Groetjes Nickey
:haveaniceday:
October 22, 2005 om 22:17
Lijkt me een heerlijk plan om eens af te spreken met zijn allen! De komende 2 weken zit ik ook even met een druk programma. Maar daarna?? Alle tijd voor jullie!
;) Suus
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.