Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Een beetje opletten is handig

Geplaatst door Sipsopmama op October 19, 2005 om 13:19

October 19, 2005 om 13:19
Hoi hoi,
Daar is die lastige sipsop weer, die wil dat alles staat waar het hoort, hahaha.
Wat me vandaag weer opviel was dat er best wel eens wat dingen in de verkeerde groep geplaatst worden.
Zo at ik vandaag tortilla's. Bij de broodgroep staan er een hele hoop, maar niet die die ik wilde. Toen ik het wilde toevoegen viel mijn blik op de aardappel lijst en wat zag ik daar???
Juist!!! de tortilla's die ik zocht. Het lijkt mij handig als die dingen allemaal in dezelfde lijst staan. Dus het is handig dat mensen als ze iets in willen voeren eerst even GOED kijken waar soortgelijke producten al staan.
Nou dat was het wel weer met mijn gemopper vandaag:lol:
Iedereen weer succes enzo.
:dag:
October 19, 2005 om 13:42
Hoi Sipsop,

Het is soms ook erg moeilijk om te bepalen waar een product hoort...

Een eierkoek neem ik als vervanging van brood en deze stond dus bij broodproducten, maar nu heeft iemand anders het bij koek geplaatst.

Ontbijtkoek, dat is ook een moeilijke, die kan bij brood, ontbijtproducten en koek, dus 3 groepen om uit te kiezen.

En die tortilla's, ikzelf vind ook dat deze bij de broodproducten geplaatst moet worden, maar ik kan me ook voorstellen dat deze bij de aardappelen geplaatst kan worden, omdat je het meestal als hoofdgerecht neemt (met vlees en/of groente).

Ikzelf ben beheerder van de calorietabel en ik heb ook wel eens moeite om een product ergens te plaatsen. Ik kan me dus wel voorstellen dat andere valtaf-leden hier ook problemen mee hebben...

:knuffel: Saskia
October 19, 2005 om 15:33
Ik weet ik weet
was ook niet als verwijt hoor, ik zeur gewoon graag:lol:
En misschien dat een ander die dit leest nu ook weet dat hij/zij verder moet zoeken dan zijn neus lang is.
Ik blijf ook gewoon vrolijk zoeken.
:dag:
October 20, 2005 om 09:40
Zou het misschien mogelijk zijn om een zoekoptie aan de tabel te koppelen?
Dan kun je heel gericht zoeken op een product.

Groetjes
Tonno
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.