Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Maaltijdvervangers a la slimfast.

Geplaatst door SLANKWORDEN op October 27, 2005 om 16:36

October 27, 2005 om 16:36
Ik doe het momenteel al een tijdje, maar dan wel in combinatie met gewoon avondeten het bevalt me erg goed. En als ik merk dat het blijft hangen doe ik weer even 2 weken alleen maaltijdvervangers!
October 27, 2005 om 18:10
Ik gebruik die slimfast snacks weleens als tussendoortje als ik trek heb in iets lekkers. Dan kan je beter zo'n chocoladereepje (100kcal) nemen in plaats van een Mars o.i.d. Dus wat dat betreft vind ik slimfast wel handig. Verder is natuurlijk gezond eten en meer bewegen de beste manier om af te vallen.
October 28, 2005 om 07:50
Heb je wel eens gekeken hoeveel SUIKERS er in die maaltijdvervangers zitten?
Het is 1 suikerbom.

Ik raad aan, verander je eetpatroon:eet 3 hoofdmaaltyden en iedere 2 uur vd hoofdmaaltyd een kleine lichtverteerbare maaltyd.
November 1, 2005 om 10:13
Zelf heb ik ook wel een tijdje slimfast gebruikt en dat hielp wel op zich. De kosten kon ik een beetje drukken doordat het dan bij de ene en dan bij de andere drogist in de aanbieding was.
Maar idd, je kan net zo goed 2 boterhammen met beleg eten, dat is net zoveel.
Wel heb ik dat boekje van Sonja Bakker via deze site besteld.
Daar staat voor 10 weken een dieet in, nou ja dieet, het is meer om je van je eetpatroon bewust te maken. Ik denk dat je na die 10 weken gewoon heel anders eet.
Het bestaat uit een ontbijt, lunch en diner en 3x iets tussendoor. (ong. 1000 tot 1200 kcal per dag.)
Je eet heel gevarieërd en je mag eigenlijk alles gewoon hebben, mits met mate.
Ik ben nu met week 5 bezig en ik heb voor de hele week mijn eetdagboek ingevuld, dus als je weten wilt wat je dan mag hebben, moet je maar even in mijn eetdagboek kijken.
Succes, Wilma.
Ps: Overgens ben ik nog niet afgevallen, maar dat komt ook omdat ik niet zo heel veel beweging heb. Door mijn handicap (spierziekte) kan ik ook niet zo heel veel lopen enzo en ik heb onlangs een nieuwe weegschaal gekocht en die geeft 2 kilo meer aan, dus ik ben niet echt vreselijk aangekomen ofzo, maar de eerste kg was nog op mijn oude weegschaal.
November 4, 2005 om 06:47
Ik gebruik het sinds kort als ontbijt. Ik vind het moeilijk om 's ochtends iedere keer brood of pap te eten, dus als ik er geen zin in heb neem ik een blik. Dan tegen 10 uur neem ik een craccer met kaas en dan eet ik de rest van de dag gewoon.
Groetjes Danidominique
November 10, 2005 om 13:49
ik gebruik zo af en toe een maaltydvervanger als ontbijt.lekker makkelijk en je hebt gelijk een hele boel goede vitamientjes en mineraaltjes binnen.ik koopdan een grote pot slimfast dat is veel voordeliger als een blikje.groetjes pippo:nar:
November 15, 2005 om 11:08
Tja, nadeel van al dat dieeten is dat op het moment dat je weer normaal begint te eten, je lichaam denkt, oh wacht eens ff, inslaan voor het geval er weer een 'droge' tijd aankomt, en alles wat je verloor is er zo weer bij. Verander je eetgewoonte, ik denkt dat dat het beste is, ik ben nu zo'n 9 mnd. bezig, heel langzaam maar zeker raak ik het kwijt, ben 12 kg. kwijt en wil nog eens 8 kwijt, maar ik heb geduld, en dat is vaak het euvel. Geduld....ik probeer de magere versie van een bep.produkt en als dat bevalt hou ik het erin, zoniet dan ga ik de wat minder 'magere' versie proberen. Je moet bedenken dat je dit je hele leven vol moet houden.
November 16, 2005 om 15:53
hello,..

ik doe ook het cambridge dieet maar val goed af eerste week 3,5 en 2de 2,5 nu 3 week bezig het is wel super pittiggg ppppfff maargoed ff beulen oja in het weekend drink ik wel wat hoor dus eigenlijk doe ik dit dieet 5 of 6 dagen in de week nou gaat dan toch goed en heb je wat lekkers ook groetjes sav
December 7, 2005 om 09:11
Ik heb het zelf ook genomen als ontbijt en als lunch, ongeveer een week of 3 tot 4, ik ben er toen 9 kilo mee afgevallen. Maar dit was wel als aanloop naar mijn maagband operatie, dus ze zijn er bij mij af gebleven.

Mijn schoonbroer neemt het nog altijd en is er 16 kilo mee afgevallen. Hij vind het gewoon ook erg makkelijk omdat hij zo geen brood voor naar zijn werk hoeft te smeren. hahaha. Ik vond ze ook lekker hoor die shakes, maar ik ben ook gek op milkshakes en als je ze goed koud drinkt, dan is het er net een.

Of het er af blijft als je ermee stopt, dat ligt aan jezelf. Kijk als je daarna weer gewoon gaat eten wat je ervoor at, en waarbij je toen ook wat aangekomen was, ja dan blijven ze er niet af natuurlijk. Als je je streef hebt gehaald en je wilt stoppen met slimfast, dan zul je toch alsnog je eet gewoontes aan moeten passen. Kijk en dat is dus een nadeel van Slimfast en ook van b.v. Herbalife. Het werkt wel, maar je leert niet om je voedingsgewoontes om te gooien, da's dus ook precies de reden waarom de meeste mensen weer aankomen nadat ze ermee gestopt zijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt !!!

Groetjes en :kerstknuf:
Nickey
December 7, 2005 om 14:02
ik heb een paar keer met succes maaltijdvervangers genomen om af te vallen.
Het is vooral in het begin afzien. Na een paar dagen had ik geen honger meer en ging het goed. Ik ben er niet zo gigantisch mee afgevallen als wordt voorgesteld, maar het lukte wel. Zelf ben ik van mening dat als je gewoon eet het resultaat hetzelfde is. Van het gewone eten word je niet dik. Het zijn juist die tussendoortjes.
succes
Rood

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.