Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

groene staafjes in grafiek

Geplaatst door Lilian op October 27, 2005 om 07:32

October 27, 2005 om 07:32
Hallo,

Het kan aan mij liggen, maar voorheen kon je het groene staafje van de huidige dag ook al in je grafiek zien. Nu niet meer. Ik ben nl. zo weirdo, die er blij van wordt als ik een 'laag' staafje zie voor de dag. Nu moet ik tot de volgende dag wachten op dit blije gevoel....
Ik ben een beetje een 'weirdo' zei ik al, dus als je denkt :"rot op met je gezeik" dan heb ik niets gevraagd...:beschaamd:

:oink:
Lilian.
October 27, 2005 om 11:50
Er is de laatste weken niks veranderd aan de grafiek. Misschien dat je het tegenwoordig anders invoert dan voorheen?
October 27, 2005 om 15:47
Nee, ik doe niets anders. Maar dan heb ik gewoon pech gehad.

:oink:
Lilian.
October 28, 2005 om 03:42
Ik zag het ook nadat ik deze topic las.
October 28, 2005 om 07:35
Hoe meer dagen er in je grafiek staan hoe moeilijker het wordt om te zien wat je 'vandaag'hebt gegeten qua Kcal. Bij je instellingen kunnen je de weergave van de grafiek veranderen. Hoe korter de tijd hoe duidelijker. Maar dan zie je niet meer wat je startgewicht was.,

Tjs, keuzes...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.