Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

bruiloft bedankjes? iemand ideeen???

Geplaatst door Snoepi op October 27, 2005 om 16:58

October 27, 2005 om 16:58
Hoi,

Wij hebben als bedankje fortune cookies gegeven. Op die manier geef je je gasten een wens mee. Is dat misschien een idee?
October 28, 2005 om 06:35
:hi: :hi:

Ik ga zelf 7 juli 2006 :trouwen:
En ik had hetzelfde idee als minus.
Ik maak zelf al kaartjes van te voren, met de teksten erop.
En na het gemeentehuis, laat ik een vriend van ons naar de fotograaf rennen om de foto te ontwikkelen.
Daarna zorg ik dat ik een paar vrienden inschakel die mij die foto's op de kaartjes willen plakken.
En klaar zijn mijn bedankjes

Groetjes Mobey :knuffel:
October 28, 2005 om 11:40
Hoi :hi:

Wij zijn vorig jaar getrouwd. En na veel zoeken hebben we uiteindelijk
kleine houten strandstoeltjes als bedankjes gegeven.
In de kleuren rood/wit gestreept of blauw/wit gestreept of ecru.
Paste ook goed bij onze trouwkaart (voetjes op het strand).
Het leuke is dat we ze nog veel zien staan bij onze gasten (in het toilet, raamkozijnen of op de kasten)

Verder heb ik een stoffen hondje gehad, een beertje op een fiets, 2x mini likeur flesjes bv. malibu/passoa, een roos en een luciferdoosje.

Misschien heb je er wat aan.

:bye:

Colours
October 30, 2005 om 08:46
Is best lastig om leuke bedankjes te verzinnen....
Wij zijn in juni getrouwd en we hebben heel erg lang gezocht. We wilde niet iets dat direct de prullenbak in ging, en het budget was beperkt.

Uiteindelijk zijn het goudkleurige ( net als mijn jurk) organza zakjes geworden gevuld met van die grote snoepharten. 3 per zakje, en er zat een lintje om met daarop onze namen en trouwdatum. Ik heb alles via Ebay amerika gekocht ( de organza zakjes en het gepersonaliseerde lint waren zo gigaduur hier, dat we zelfs met verzndkosten erg goedkoop uit waren), en zelf in elkaar gezet. zo'n 25 euro voor 100 bedankjes waren we kwijt. daarnaast heb ik met valentijnsdag hartjeslollies bij de hema gekocht , en deze stonden ook bij de uitgang.

Niet superorigineel en niet onwijs bruikbaar, maar nu werd het nog opgegeten en niet gelijk weggegooid. We hebben best veel leuke reacties gehad.

Ik vind persoonlijk ook gevulde weckpotjes of van die snoepbuisjes erg leuk, kleine metalen bloempotjes met zaadjes er bij voor klavertjes of vergeet me nietjes, een losse neproos met een kaartje er aan, zakje met badbruistabletten of badparels, er is zoveel te verzinnen ( maar heel moeilijk als je er zelf voor staat)
November 3, 2005 om 04:22
Ik ga 15 juni 2006 trouwen en ik ben ook met give-aways bezig.
Ik heb hier erg leuke tips gezien.
De boedda bijvoorbeeld.
Ik doe zelf aan een budget bruiloft (Tmoet leuk blijven) en ik denk aan 2 senseo mokjes gevuld met snoephartjes met een kaart eraan met erop: Bedankt en kom nog eens op de koffie!
Simpel misschien maar het was het enige dat ik kon verzinnen.

Groetjes Désirée
November 5, 2005 om 06:07
:hi:,

Wij heb dus wel een leuke "bedankt, voor de onvergetelijke dag" foto na gestuurd naar iedereen. Ik moet zeggen, de reacties waren echt geweldig, iedereen was verrast en vond het een heel goed idee. Ik zie de foto nu vaak terug omdat veel mensen hem hebben ingelijst, hartstikke leuk !!!

Groetjes en :knuffel:
Nickey
:escape:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.