Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Sarah

Geplaatst door Langemeid op December 26, 2005 om 14:20

December 26, 2005 om 14:20
Hallo allemaal,

18 Augustus wordt mijn moeder 50 jaar. Ik weet het, dit duurt nog een tijdje maar we willen toch alvast ideeen gaan verzamelen.
Mijn moeder wil absoluut geen feest (dus ook geen surprise-party). Maar we willen wel wat anders doen, en dan is het natuurlijk het leukst als het allemaal een verrassing is.
Alle ideeen of eigen ervaringen zijn van harte welkom :D:D hihi

Groetjes Daniëlle
December 29, 2005 om 13:42
toch een klein feestje met de intiemste vrienden en/of familie.
Iedereen die uitgenodigd is een foto van zichzelf met hierop een verjaardagswens en hier een prachtig boek van maken.
Anders is het misschien leuk om high tea te organiseren of ergens te doen (wel prijs opvragen).
Je moeder wordt maar 1 keer 50 geweldig toch ze zal heus van alles genieten.
Anders een verwendagje beautyfarm ofzo.
December 29, 2005 om 15:49
Neem een mooi effen tafelkleed en laat iedereen van haar familie en kennissenkring er een wens op schrijven met een stift.Laat ze dan ook deze wensen borduren.

Dit moest mijn schoonmoeder eens een keer doen.En de ontvangster was er super blij mee.
Het is een blijvende herinnering voor Sarah.

succes Supersized.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.