Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hartslagmeter Polar a5

Geplaatst door Saxygirl op April 22, 2004 om 04:38

April 22, 2004 om 04:38
deze bedoel ik http://www.hartslagmeter.com/mijnwinkelafbeeldingen/polar_A5.jpg

motiveer deze meter meer om af te vallen... ik ben al aan het afvallen sinds januari 2001 sinds dien ben ik meer dan 20 kilo afgevallen.. wel met een jaar een inzinking... ik wil nog 3,4 afvallen en op het gewicht blijven..

Heeft iemand ervaring met deze meter????
April 23, 2004 om 08:03
ja ik vind het heel goed werken. je kunt bijvoorbeeld zeggen hoeveel caloriën je elke dag minimaal wil verbranden, stel je zegt 500 en je ziet dat je nog 100 moet, dan ga je even wat fietsen of lopen. Zo weet je precies waar je staat. ik vind het goed werken en de broer van een vriendin van mij, heeft zich heel goed aan een schema gehouden en heeft nu en een superconditie en hij is ook iets van 8 kilo in een paar weken afgevallen. je moet wel rekening houden met je voeding natuurlijk, maar als je ziet hoeveel caloriën je verbrand krijg je en de motivatie om door te gaan en je valt minder snel in de verleiding om toch maar iets lekkers te nemen. je weet immers hoe hard je er voor hebt moeten werken om die caloriën te moeten verbranden.
April 23, 2004 om 08:05
ik heb hem gister ontvangen (ben er heel erg blij mee!!!) vandaag heb ik om gedaan om te kijken hoeveel calorien ik verbruik op mijn werk! Het stimuleert mij wel meer!!! tis ook wel grappig te zien hoeveel je hartslag is per minuut..

als je wilt afvallen raad ik ook iedereen zo'n ding aan ;)
May 12, 2004 om 08:21
www.hartslagmeter.nl erg aardige mensen en leuke prijzen ik had er zelf ook eentje besteld maar kan er op de sportschool gratis gebruik van maken dus heb er toch maar vanaf gezien gr linda
May 12, 2004 om 09:36
whahahahahahahahahaha Linda! Geweldig!
May 12, 2004 om 10:34
ja wat een bak he echt weer iets voor mij, maar goed ik heb er op het nippertje 70 euro mee weten te besparen hihi.
June 11, 2004 om 06:42
hebben jullie die hartslagmeter dan de hele dag om?? Ik gebruikt hem alleen op de sportschool
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.