Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tips

Geplaatst door Eva78 op January 10, 2006 om 02:52

January 10, 2006 om 02:52
Voor de liefhebber van spekjes door de stamppot....
Stukjes gerookte kip (albert heijn, of ongetwijfeld elders) zijn een goed alternatief! Natuurlijk niet helemaal hetzelfde, want vet is nou eenmaal een smaakdrager, maar ook lekker hartig en smaakvol. En veel minder kilocalorieen...(ongeveer 165 t.o. ongeveer 425 geloof ik)
January 10, 2006 om 13:24
Om de 2 uur iets eten. Ik smeer alles wat ik eet uit over de hele dag. Ik verdeel het dus. Mijn collega's lachen zich rot als ik met de hele inhoud van de broodtrommel aan kom zetten. 3 tot 4 boterhammen, 2 plakjes ontbijtkoek, 2 mandarijnen en een appel of kiwi. Aan het eind van de werkdag is alles op en thuis eet ik warm eten en soms in de avond nog een plakje ontbijtkoek of fruit. Werkt uitstekend, ben er sinds augustus al bijna 17 kilo mee kwijtgeraakt en ik heb geen honger.
January 11, 2006 om 03:01
Luister naar je lichaam, dus eet gewoon wanneer je honger hebt (wel gezond als het even kan) en stop met eten als je voelt dat je vol zit.
January 11, 2006 om 11:06
Je verstandskiezen laten trekken! Dat helpt! In ieder geval een paar dagen....
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.