Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Product uit de etenslijst verwijderd?

Geplaatst door MizzLizzie op January 10, 2006 om 03:45

January 10, 2006 om 03:45
Ik heb een product toegevoegd die ik nog niet ik in de lijst zag staan. Deze is blijkbaar verwijderd, want hij staat er niet meer in. Dat betekent dat hij dus ook uit al mijn dagen is verdwenen waarop ik dit product in mijn eetdagboek had gezet. Daar ben ik niet zo blij mee. Kan daar wat aan gedaan worden? Ik hoop het ...

January 10, 2006 om 09:48
Hoi,

Ik ben een van de beheerders van de calorietabel.
Als je een product invoert in de tabel, dan is deze in eerste instantie alleen voor jouw zichtbaar. Een aantal dagen per week, als ik er tijd voor heb, dan ga ik de nieuwe invoeren bekijken en beoordelen. Als er iets niet klopt aan de invoer, dan keur ik het product af en verdwijnt deze uit de calorietabel. Zijn alle ingevoerde waarden correct, dan wordt het product goedgekeurd en wordt deze voor iedereen zichtbaar.

Waarschijnlijk klopte er iets niet aan je invoer, waardoor ik hem afgekeurd heb. Kun je me misschien vertellen om welk product en voedingswaarden het gaat, dan kan ik je vertellen waarom ik het heb afgekeurd...

:knuffel: Saskia
January 10, 2006 om 11:20
Hoi Saskia

Het ging om cremette light van de edah. Ik heb de preciese gegevens hier nu niet bij de hand. Het is alleen jammer dat als het product verwijderd wordt dat ze dan ook uit mijn dagboek verwijderd worden. Maar daar kun jij waarschijnlijk weinig aan veranderen. Het betekent echter dat andere mensen mijn eetdagboek op die manier dus ook kunnen veranderen.

Groeten van MizzLizzie
January 11, 2006 om 04:13
Het scheelt dat niet iedereen producten kan verwijderen. Ben ik alweer een beetje gerustgesteld. :D

Zou ik alleen nog graag willen weten wat er mis was met mijn product, zodat ik daar rekening mee kan houden.
January 11, 2006 om 08:08
Er zijn dagelijks tientallen producten die niet goed zijn ingevoerd. Ik kan dus niet onthouden waarom ik welk product heb verwijderd. Waarschijnlijk klopten de omgerekende kcal niet en stond er een * achter je product. Deze producten verwijder ik meestal gelijk...
January 11, 2006 om 17:21
Hoi,

Een product bestaat uit koolhydraten, eiwitten en vetten. Zo kom je op het kcal-aantal uit. Ontbreekt er een voedingswaarde, dan klopt het totaalplaatje niet. De totaal-gegevens in je eetdagboek zijn dan ook niet in orde en de omrekening geeft dan een afwijking.
Producten waar alleen de kcal van ingevoerd zijn keur ik dus niet goed. Deze verdwijnen dan uit de lijst.

Als je de complete voedingswaarden hebt, dan kun je alsnog het product invoeren. Danz al ik het product wel goedkeuren, mits alle voedingswaarden correct zijn.

:knuffel: Saskia
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.