Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nieuw: Sultana Hartig

Geplaatst door Sjaspers op January 10, 2006 om 09:35

January 10, 2006 om 09:35
Hoi,

Ik was vandaag boodschappen aan het doen, toen ik een nieuw product van Sultana tegenkwam: Sultana Hartig.
Je hebt het in 3 smaken:
- tomaat/kaas
- italiaanse kruiden/tomaat
- mexicaanse kruiden
Er zit ongeveer 58 kcal per biscuitje in, dus net zoveel als de fruitbiscuit van Sultana.

:knuffel: Saskia
January 10, 2006 om 09:57
Een heel pakje is ongeveer 175 kcal. En als je deze over de hele middag verspreid neemt, dan ben je nog steeds verantwoord bezig. Neem er 2 halverwege de middag en de laatste een uurtje voor de warme maaltijd...
January 10, 2006 om 16:40
Kun je inplaats van die tussendoortjes die soms toch wel van calorien bevatten niet beter 1 of 2 boterhammen nemen?
January 10, 2006 om 17:54
Die tussendoortjes zijn meestal makkelijker om mee te nemen.

January 10, 2006 om 17:56
oh dat ga ik dan even proberen ik eet zoiezo altijd sultana maar dan die met joghurt laagje erop erg lekker
January 11, 2006 om 15:32
hmm klinkt goed nu ga ik hier in de states mijn gezonde tussendoortjes ( lees sultana en evergreen) nog meer missen hahahah
January 11, 2006 om 17:15
M1971, ik heb het bij de Plus gekocht. Wat ik van de kassiere begreep was dat ze pas deze week in de winkel zijn gekomen. Misschien zijn ze nog niet in elke winkel gearriveerd?
Ga eens naar www.sultana.nl, misschien kun je daar een berichtje sturen om te vragen of ze in elke winkel te verkrijgen zijn?
January 12, 2006 om 14:46
Hoi,

Vandaag een advertentie in de Spits gelezen. De Gulden Krakeling komt met een lekkere en verantwoord tussendoortje: Goed Moment. Het zal in 3 verschillende smaken verkrijgbaar zijn: cranberry, amandel en chocolade.
Het zijn lekkere vezelrijke koekjes met langzame koolhydraten, natuurlijke suikers en een laag transvetzuurgehalte.
Op hun site staat dat ze binnenkort in de winkel liggen, dus houdt de schappen in de gaten :D

Info op de site:
"Waarom is Goed Moment een verantwoord pauzekoekje? Allereerst omdat er geen suikers aan zijn toegevoegd. De koekjes bevatten uitsluitend ‘langzame’ koolhydraten. Deze natuurlijke koolhydraten worden geleidelijk door het lichaam afgebroken en langzaam in het bloed opgenomen. De bloedsuikerspiegel blijft hierdoor constanter, waardoor hongergevoel en vetopslag afnemen.
Goed Moment is rijk aan voedingsvezels, die een positieve invloed hebben op de darmflora. Hierdoor wordt de spijsvertering gestimuleerd. Daarnaast hebben de koekjes van Goed Moment een laag verzadigd vetgehalte en een zeer laag transvetzuurgehalte. Zowel de verzadigde vetten als de onverzadigde transvetzuren zijn vetten die het cholesterolgehalte in het bloed en/of het dichtslibben van de bloedvaten verhogen. Met als mogelijk gevolg hart- en vaatziekten. Gulden Krakeling is erin geslaagd om deze ‘slechte’ vetten bij Goed Moment tot een minimum te beperken."

:knuffel: Saskia
January 12, 2006 om 16:36
Ik ben heel benieuwd waarmee de Goed Moment koekjes dan wel mee worden gezoet.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.