Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Balisto

Geplaatst door Lola1 op January 10, 2006 om 13:28

January 10, 2006 om 13:28
Bij de categorie snoep en chocolade staat Balisto tweemaal in met totaal verschillende waardes. Ik weet niet welke de goede is. Maar zou iemand daar naar kunnen kijken? En dan de verkeerde weghalen?
January 10, 2006 om 16:30
Hoi,

De balisto met 223 kcal is degene die in alle algemen calorietabellen vermeld staan. Die andere is waarschijnlijk door een valtaf-lid toegevoegd. Dit probleem krijg je dus als men geen varianten of smaken erbij zet bij het toevoegen.
Ik kan je dus niet met zekerheid vertellen welke de goede is. Heb je de verpakking nog liggen, misschien staan daar de waarden op vermeld?

:knuffel: Saskia
January 10, 2006 om 16:38
In een ballistoreep zitten 2 stuks. Ik denk dat de hoge calorien voor 2 stuks gelden, de lage voor 1 stuks.
groetjes, de queenmum
February 1, 2006 om 10:52
Hoi,

Even de discussie uppen aangezien ik een update heb :D

Ik was vandaag in de winkel en zag bij de kassa een Balisto liggen. Ik heb dus even snel naar de voedingswaarden gekeken.
Per 20.5 gram, dat is dus een half zakje ofwel 1 reepje, bevat het 107 kcal.
Ik heb dus de invoer met de meeste kcal verwijderd. De andere invoer was dus al 107 per stuk en daar heb ik nu ook een zakje aan toegevoegd.

Het Balisto-dilemma is dus afgerond :D

:knuffel: Saskia
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.