Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ideale gewicht

Geplaatst door Cindy72 op January 10, 2006 om 14:22

January 10, 2006 om 14:22
Hallo allemaal,
Ik heb mij net geregistreerd en wil graag weten wat voor mij het ideale gewicht is, maar dat wordt niet weergegeven. Weten jullie waar ik wat moet invullen? Of ligt het aan mij? :blont:
Alvast bedankt en succes met afvallen uiteraard!
Groetjes Cindy
January 10, 2006 om 16:15
Hoi,

Als je naar 'jouw profiel' gaat en dan naar weergave-instellingen, dan kun je daar onderaan aanvinken dat je je ideaal gewicht wilt laten zien op de site...

:knuffel: Saskia
January 12, 2006 om 14:08
Hoi Saskia!

Bedankt voor de uitleg, het is gelukt! :yes:

Wel jammer dat mijn ideale gewicht schijnbaar lager is dan mijn streefgewicht.... :(

Maar goed, eerst maar dan richting streefgewicht en wellicht ben ik dan zo gemotiveerd dat ik door kan zetten naar het ideale gewicht.

Nogmaals bedankt!

Groetjes Cindy :bye:
January 12, 2006 om 14:40
Hoi,

Als je je gewicht gaat invoeren, dan kun je daar ook je lichaamsbouw en spiermassa opgeven, zodat je misschien een betere berekening krijgt van je ideale gewicht.

:knuffel: Saskia
January 13, 2006 om 08:32
Hoe beoordeel je die lichaamsbouw en spiermassa het best?

Aditi
January 14, 2006 om 00:07
sorry dat ik geen antwoord heb op je vraag ..ik heb zelf een andere vraag over het ideale gewicht.
Hier op de site geven ze me als ideaal gewicht 70kg..ik had zelf mijn streef staan op 68 dus dat lijkt me redelijk in de buurt. Ik heb gekozen voor normaal beenderstelsel ed omdat ik niet stevig maar ook niet smal gebouwd ben.
Nu heb ik sinds kort de site morgenbeginik.nl ondekt om bij te houden wat ik loop en hoeveel ik verbrand. daar zeggen ze dat met mijn lengte,leeftijd en bmi mijn ideale gewicht 63.6 zou zijn. Waar zou dat verschil inzitten want ik vind 6,4 kilo verschil in ideaal gewicht behoorlijk veel. ( je kon overigens geen lichaamsbouw opgeven)

iemand die hier antwoord op zou kunnen geven? niet dat ik me hier nu zo mee bezig houd maar ik ben wel benieuwd waarom dat verschil zo groot is.

groetjes Jytte
Eva
January 14, 2006 om 01:13
morgenbeginik.nl heeft idd een lager ideaal gewicht dan valtaf. het enige echte ideale gewicht is het gewicht waar jij je lekker bij voelt!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.