Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Club Thinspire... op zoek naar nieuwe enthousiaste leden

Geplaatst door Leske op January 10, 2006 om 14:30

January 10, 2006 om 14:30
Hey luitjes,

Sinds vandaag wordt onze club weer opengesteld voor nieuwe enthousiaste leden.
Vanzelfsprekend is iedereen welkom, maar onze club is eigenlijk vooral bedoeld voor mensen die een prima BMI hebben, maar streven naar een slanker lichaam.

Vanwaar komt 'Thinspire'?
Wel, 'Thinspire' is een combinatie van de twee woorden thin(=slank) en inspire(=inspireer).
Dit is ook het doel van onze club: Elkaar steunen (en inspireren) om op een gezonde manier slank te worden én slank te blijven.

Misschien iets voor jou? Misschien tot gauw?

Groetjes van Uw (?) liefhebbende mod,
:belgie: Leske :belgie:

January 11, 2006 om 13:49
En hup, weer effe omhoog ... :)
January 15, 2006 om 14:14
En hup, weer effe omhoog ... :)
January 16, 2006 om 07:03
heylaba,

Ik zou ook wel graag meedoen als er nog een plekje vrij is

:schommel:
January 26, 2006 om 15:26
Hey luitjes,

Bedankt voor de vele reacties op dit topic! :)

Maar wees gerust, het is nog niet te laat als je alsnog lid wil worden van ons clubje. ;)We hebben nog max 2 plaatsjes vrij, dus laat maar van je horen als je erbij wil komen (hou er wel rekening mee dat het max. aantal leden van onze club 10 bedraagt...).

Toedeloe, en misschien tot gauw?

January 26, 2006 om 15:54
ja ik wil ook wel lid worden van jullie clubje, als er nog plek is :) Ben net begonnen maar zeker gemotiveerd :)
March 13, 2006 om 08:34
Hey luitjes,

Als je nog lid wil worden van ons clubje, laat het me dan weten. We hebben nog enkele plaatsjes vrij, dus laat maar van je horen als je erbij wil komen (hou er wel rekening mee dat het max. aantal leden van onze club 10 bedraagt...).

Toedeloe, en misschien tot gauw?

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.