Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Talpa, vanavond 10 januari, De dikste man van Amerika 23.05 uur

Geplaatst door Mysterious op January 10, 2006 om 16:25

January 10, 2006 om 16:25
Ik zat net Talpa te kijken omdat ik het toevallig aan had staan want mijn favourite zender is het niet. Maar nu zie ik net dat ze wel een heel interessante uitzending hebben om 23.05 vanavond 10 januari . Het gaat over de dikste man van Amerika en die woog -schrik niet- een halve ton!!! 500 kg........ slik.

Ik vind zo'n programma's altijd ongelofelijk om te zien en misschien jullie ook wel.

Ik denk wel dat de beelden schokkend kunnen zijn, dus niet kijken als je er niet tegen kan.

Groetjes Suus :braaf:

Reacties zijn welkom! Discussies al helemaal!
January 10, 2006 om 16:55
geeft je wel altijd motivatie om hard door te gaan met afvallen, zo willen we niet worden

joke
January 11, 2006 om 03:16
Jeeh ik schrok er wel van hoor. Ik kon niet begrijpen dat iemand zo zwaar kon worden zonder dat er iemand was die ingreep. Het erge was dat die mensen hun bed niet meer uitkonden. Er was dus iemand die hen het voedsel gaf, verschrikkelijk toch?

Het rare vond ik toch dat zo'n Amerikaannse dokter beweerde dat het in de genen zat om zo ontzettend verslaafd an voedsel te worden. Hij zei dat het vet-gen zoveel overheerste dat je daarom zoveel gaat eten en je bijna onmogelijk in bedwang kan houden.
Bullshit! Ik kan hier zo kwaad om worden. Tuurlijk is het zo dat de een meer aanleg heeft dan een ander, maar niemand maar dan ook niemand wordt zo dik zonder psychisch niet in orde te zijn. Iemand die 500 kg weegt is ziek in zijn hoofd.
January 11, 2006 om 04:06
Nouja, op zich is je eetlust wel gedeeltelijk genetisch bepaald en de kans op een eetverslaving ook; bij deze man zal toch wel sprake zijn van een eetverslaving, anders komt het niet zo ver. Neemt niet weg dat een eetverslaving natuurlijk nooit alleen maar berust op je genen; je wordt niet verslaafd geboren!
January 11, 2006 om 09:11
Ik heb werkelijk nog nooit zoiets gezien. Ik heb met open mond naar de tv zitten staren. Ongelofelijk!

Maar die mensen zijn echt heel erg naief en dom hoor. Die man zegt dat ie niet meer eet dan een "normaal" mens. Dat gelooft toch geen hond. En toen het zijn vrouw gevraagd werd kon ze er niet eens antwoord opgeven want haar (agresieve?) man zat er steeds tussen. En zij maar eten kopen voor hem! Dat doe je toch niet? Je ziet toch dat je vent ziek is?

Ik kan me overigens niet voorstellen dat die man uberhaupt een levensverzekering kan afsluiten!! Laat staan dat die uitkeren aan de vrouw want dan is het hulp bij zelfdoding of zelfdoding en dan wordt er niet uitgekeerd!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.