Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

meergranen brood lidl

Geplaatst door op January 18, 2006 om 01:14

Onbekend
January 18, 2006 om 01:14
waar is het meergranen brood van de lidl gebleven, mijn lijstjes kloppen nu niet meer.
January 18, 2006 om 02:35
Hier idem dito!!! Brood uit lijst verdwenen lijstje klopt niet meer!!! Ook gemengde salade van Aldi is weg. Mag dus mijn volledige eetdagboek aanpassen.
Pfffffff... misschien toch beter niet meer bijhouden...
January 18, 2006 om 15:55
Hoi,

Ik weet niet wat de reden is geweest, omdat ik het zelf niet ben geweest, maar we verwijderen geen correct ingevoerde producten.

Er is een misvatting geweestover producten die een * bevatten omdat ze alleen opneembare koolhydraten als voedingswaarde hebben (zie fijnlijntje brood discussie), maar dat hoort vanaf vandaag niet meer te gebeuren.

Hoewel, meergranen brood van de lidl is volgens mij geen product wat zogeheten koolhydraatarm is.

Hebben jullie de verpakking toevallig thuis liggen met de voedingswaarden? Kun je die dan hier noteren, dan kunnen we deze even bekijken, misschien dat er iets mis was met de invoer.

:knuffel: Saskia
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.