Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Chroompillen tegen honger

Geplaatst door Gucci op January 18, 2006 om 07:32

January 18, 2006 om 07:32
wie gebruikt er hier allemaal chroompillen tegen de zoete trek? heb gelezen dat het goede manier is om een dieet vol te houden
maar kom je er niet van aan als je dan weer stopt met die pillen? het zijn niet echt dieetpillen alleen ter ondersteuning toch?

alles wat je hierover weet is welkom!
Eva
January 18, 2006 om 07:37
ik slik chroom, gewoon van de hema hoor
ik merk heel duidelijk dat als het potje leeg is, ik meer trek heb!
gewoon proberen
Onbekend
January 18, 2006 om 08:33
Ik heb ze ook een tijdlang geslikt.........
Had bij mij helaas alleen een negatief effect. Kreeg er juist meer trek in zoetigheid van.
January 27, 2006 om 11:22
Ik heb ze ook geslikt en nog steeds om de voorraad op te maken. Bij mij heeft het totaal geen effect!

January 27, 2006 om 11:22
Ik heb ze ook geslikt en nog steeds om de voorraad op te maken. Bij mij heeft het totaal geen effect!

January 30, 2006 om 12:59
Het is ook niet tegen zin in zoet. Het zorgt voor een meer stabiele bloedsuikerspiegel. Daardoor heb je minder trek in tussendoortjes. Het helpt bij mij wel. En och, zo duur zijn ze niet en met 1 per dag scheelt het toch.
January 30, 2006 om 13:50
Ik slik spirulina, meer omdat het gezond schijnt te zijn dan voor de snaaimomenten. Totdat ik vorige week de koektrommel openmaakte en me realiseerde dat ik sinds een week of 3 nog geen nieuwe voorraad had gehaald, is me niet eens opgevallen. Ik heb het van het weekend getest, geen spirulina, en ik heb toch lopen snaaien, gelukkig had ik alleen redelijk gezonde dingen in huis, dus dat is gelukkig meegevallen. (sultana, ontbijtkoek dat soort dingen, alhoewel alles met mate natuurlijk)
January 31, 2006 om 16:39
Ik heb een vraagje. Er staat op het potje dat ik net heb gekocht dat je het tijdens het ontbijt moet innemen. moet je dan echt tijdens of er voor of er na innemen?
Ik hoop dat het werkt want ik heb heel erg vaak last van snaaibuien.

February 1, 2006 om 12:18
Ik neem het altijd voor het ontbijt, samen met multivitamine.
February 2, 2006 om 13:06
Zo te lezen kan het effect van die chroompillen ook voor een groot deel psychisch zijn.

Als je stopt met de pillen en je hebt ineens weer meer zin in zoetigheid, dat kan dat 2 oorzaken hebben, namelijk: 1) het komt echt door het stoppen met de pillen of 2) je gelooft in de werking van de pillen dus je creeert onbewust meer trek als je ermee gestopt bent.

:coco:

February 3, 2006 om 03:19
Op basis van verschillende onderzoeken is het gevaar van chroompicolaat aangetoond, enkele onderzoeken bestrijden dat weer. Toch heeft het mij een paar jaar geleden doen besluiten het in de prullenbak te doen. Maar laat je vooral niet door mij iets aanpraten maar oordeel zelf, het is wel veel leesvoer.

http://www.ergogenics.org/archiefchroom.html
February 5, 2006 om 13:15
Dat klopt. Maar er zijn ook chroomtabletten met het goede chroom. Ik gebruik chroom 200 gistvrij van toppharm. En of het nou psychisch is of niet, dat boeit me niet zolang het effect heeft.
February 5, 2006 om 14:32
Mijn moeder werd er zo ziek van dat ze inderdaad niet meer at, maar of dat de oplossing is...
February 7, 2006 om 11:21
Dat zou pleiten voor psychisch. Maar of het echt helpt of psychisch helpt boeit toch niet zo? Als het maar helpt.
October 9, 2008 om 06:05
Ik gebruik ook bio chromium van biopharma, en ik denk dat het wel degelijk werkt, tegen je pieken en dalen van suiker behoefte, sinds ik ze slik heb ik daar geen last meer van, je bloedsuiker blijft stabiel, trek heb ik niet tussen de maaltijden door, en de bibbers zijn ook verdwenen.

:jokesfokes:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.