Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

alleen avondeten!

Geplaatst door Yvvvonne op January 18, 2006 om 07:34

January 18, 2006 om 07:34
Ik ben student en moet redelijk vaak alleen avond eten,
iemand goede tips voor een makkelijke gezonde maaltijd met weinig calorieen die redelijk snel klaar te maken is?
(mag deels gewoon van de AH zijn??)

January 18, 2006 om 08:00
stoommaaltijden (AH, diepvries) zijn toch ook altijd gezond??
January 18, 2006 om 09:12
heey

en als je moeder niet alle restjes voor jou invriest kun je altijd zelf als je gaat koken exra veel maken en de rest invriezen, scheelt toch een keer koken want dan hoef je het alleen op te warmen..
en met avondeten zit altijd goed als je aardappels, groente en mager vlees eet. wat ook erg goed is, is zilvervliesrijst dat is erg goed voor je spijsvertering en kan je gewoon ipv aardappels eten.
vooral met kip erg lekker en nog mager ook

succes!
liefs Gucci
January 18, 2006 om 13:04
Ik ben ook vaak alleen, omdat mijn man veel in het buitenland werkt, maar probeer toch iedere dag iets te koken.
Maar ik eet ook wel eens -
-Salade met gerookte kip
-Pasta salade, met tonijn.

Succes! :bye:
Colours
January 18, 2006 om 16:51
ik vind maaltijdensoep erg lekker
1 zakje kippensoep
2 ons kipfilet
1 zak soepgroenten
2 magie blokjes
wat ui paprika knoflook of wat je lekker vindt
2 liter water
2 uur koken en eventueel pureren en in 6 porties verdelen (en de overige 5 porties invriezen) en je heb een lekkere maaltijd eventueel met een meergranenbol erbij met slankie smeerkaas heel weinig kcal en toch gezond.
groetjes ada60
February 6, 2006 om 15:22
Wat ik wel eens maak, wat ik erg lekker vind:

Kook 50 gram (zilvervlies)rijst, of andere rijst die je lekker vind (evt met een bouillonblokje er door voor de smaak)