Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Koken voor vrienden

Geplaatst door Fibelle op January 18, 2006 om 07:54

January 18, 2006 om 07:54
Help!

Zondag heb ik vrienden op bezoek.
Tot voor kort nam ik gewoon iets uit een kookboek zonder dat ik echt naar caloriën/vet keek maar nu wil ik het toch ook niet verpesten voor mezelf.

Ik ben dus op zoek naar enkele recepten die naast lekker ook goed zijn voor de lijn.
Alle ideetjes zijn welkom.

Oja! Als het kan ook nog makkelijk te maken dit om te vermijden dat ik niet de ganse avond in de keuken hoef door te brengen.

Alvast heel erg bedankt voor de respons!

Groetjes,
Isabelle
January 18, 2006 om 08:00
je hebt van knorr turkse pita, daar heb je voor nodig kipfilet , paprika, appel en joghurt.smaakt heerlijk en is makkelijk te maken.
January 18, 2006 om 10:35
Lijkt me wel iets... misschien ook volkoren pasta nemen?
Trouwens.. heb nu ook wel geen zin om me volledig te onthouden van de geneugten des levens... ;)
January 19, 2006 om 12:01
Hoi,

Hartelijk dank al voor de tips.
We zijn er ondertussen al samen - ventje en mezelf - opgekomen wat we zouden kunnen klaarmaken.

We hebben hier een steengrill die al een tijdje onderaan de kast staat en die gaan we zondag gebruiken.

Beter kan niet zijn denk ik. Alles voordien klaarmaken en dan kan iedereen zelf zijn eigen vlees klaarmaken.

Dit met een aardappel in de schil geserveerd en rauwe groentjes.
Zal kweetnie oe lekker zijn. En voor mij ook het minst vettige. :)

Groetjes,
Isabelle
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.