Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Na afvallen plastische chirurgie in Turkije.

Geplaatst door Lies56 op January 18, 2006 om 07:58

January 18, 2006 om 07:58
Ik wil nadat ik afgevallen ben iets aan m'n buik laten doen en wel in Turkije.
Er zijn speciale beauty reizen, heeft iemand hier ervaring mee?
Lies56
January 18, 2006 om 16:47
Zou het niet doen nee.
Wat als er complicaties optreden, ga je dan weer naar turkije?
Vanwege de ziekenhuisbacterie (mrsa) zullen de ziekenhuizen of priveklinieken in Ned. je niet verder helpen.
January 19, 2006 om 11:15
Ik heb erg goede verhalen gehoord van mijn turkse vriendinnen. zelf wil ik het inderdaad ook in turkije laten doen. Over het algemeen spreekt men erg goed duits en engels in de priveklinieken, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. mijn probleem is alleen WAAR in turkije?? hoe kom je aan goede adressen. Ik heb bijvoorbeeld een hele goede tandarts daar en ik ben in het bezit van twee heel mooie kronen, maar een adres voor plastische chirurgie weet ik nog niet.
een vriendin van mij heeft haar ogen laten laseren in turkije en is heel tevreden daarover.
ik heb dan wel het voordeel dat ik zelf een beetje turks spreek en ik een turkse man heb.
Over de hygiene heb je daar echt niet te klagen, mijn ervaring in priveklinieken in turkije is dat het schoner is dan in nederland. je gaat niet naar een "gewoon" ziekenhuis waar de gewone mensen komen. de priveklinieken zijn voor de gewone man in turkije niet te betalen.
January 19, 2006 om 16:43
Sjakkie

Heb jij enig idee wat ooglaseren in Turkye kost?

Wat de gezondheidszorg in de privéklinieken in Turkye betreft hoef je je niet druk te maken.De artsen zijn daar bijna allemaal in Duitsland opgeleid.En het personeel spreekt er heel goed duits.Dit heb ik van een nederlander die al lang in turkye woont en werkt.

groetjes Supersized.
January 20, 2006 om 09:46
En waarom wil je er eigenlijk voor naar Turkije ??? Ik vind het persoonlijk maar een groot risico wat je dan neemt, zelf zou ik dan maar wat langer doorsparen en me in Nederland laten helpen !!! Waarschijnlijk heb ik teveel over 'beauty reizen' gehoord op tv.

Groetjes en :knuffel:s
Nickey :beer:
:dag::dag:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.