Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Eiwitten

Geplaatst door Debster op January 18, 2006 om 11:29

January 18, 2006 om 11:29
kom je erbij dat je eiwitinname te hoog is?

Je mag 2 a 3X je vetvrije lichaamsgewicht binnenkrijgen.

Je zit echt niet te hoog hoor.

Wil je lager, kijk dan wat je eet en waar veel eiwitten in zitten en eet dat dan niet.

succes.
January 18, 2006 om 12:51
Langzaam aan beginnen.
Dwing jezelf iets te eten, een broodje of een joghurt noem maar op.
Op een gegeven moment vraagt je lichaam om eten.

Ik had ook 17 jaar niet ontbeten, maar moet er nu niet aan denken om niks te eten want ik ga neer als ik niet eet.

succes.
January 19, 2006 om 04:27
Niet willen ontbijten had bij mij te maken met teveel eten de avond ervoor, vooral vetrijk als chips is de ovhtend daarna niet verteerd. Toen ik minder en anders ging eten s'avonds en vooral s'avonds ging sporten had ik de volgende ochtend in het geheel geen probleem meer met eten. Gewoon een kwestie van het creeeren van trek dus.
January 19, 2006 om 07:03
Misschien is ontbijten makkelijker als je iets neemt waarop je niet veel hoeft te kauwen, zoals yoghurt met muesli of een bordje pap.

Wanneer je sport maakt niet zo veel uit, alleen is het niet handig om het vlak na een flinke maaltijd te doen, dan krijg je steken in je zij. Dus als je 's avonds sport, niet vlak na het avondeten gaan maar eerst een paar uur wachten.
Onbekend
March 12, 2006 om 13:48
Wat bij mij goed heeft geholpen is om cruesli te gaan eten. Muesli vond ik niet lekker. Te papperig. Dat vind ik dus niet lekker. Maar cruesli gaat goed. Beetje zoet, magere yoghurt erbij.
Ontbijt moet je doen hoor. Ik heb het geloof ik 35 jaar niet gedaan maar merk nu dat ik door het ontbijten niet meer naar allerlei koekjes loopt te graaien.Dus scheelt een heleboel!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.