Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

vitamientjes en blender

Geplaatst door Eva op January 19, 2006 om 07:57

Eva
January 19, 2006 om 07:57
ik ben sinds gisteren de trotse bezitter van een blender. Heb er een sinaasappel, banaan, appel en scheut yohurt in gemikt en heb een mega ontbijt (super) maar bij elkaar een halve liter dus veel te veel. heb de helft vanmorgen in een tupperwarebeker met deksel in de koelkast gezet, maar hoeveel vitamientjes gaan daarmee verloren??
en heeft iemand nog lekkere blender recepten??
January 19, 2006 om 08:27
Half volle melk + banaan+ klein lepeltje honing. Volgens een gezondheidsboek gaf dit heel langzaam koolhydraten af. Ik heb het geprobeerd, ik weet niet van de koolhydraten maar lekker dat is.
Eva
January 22, 2006 om 06:45
wat zijn smoothies???
ik ben inmiddels lekker aan het experimenteren geslagen, de nieuwste is: 2 peren, een appel en een scheut melk... mjammie
het grote voordeel van die blender: je hoeft de peer niet te schillen. normaal doe ik dat wel, want vind perenschil vies, maar geblenderd is het extra vezels en ook errug lekker
Eva
January 22, 2006 om 12:36
ooooooooo hahaha heeft dat een naam!!!! wist ik niet. Heb er net weer eentje gemaakt. Ben inmiddels echt verslaafd.
Groente kan ook natuurlijk... maar vind het dan een beetje een olvarit groentehapje worden grinnik
January 23, 2006 om 09:00
In plaats van yoghurt en/of sinaasappelsap gebruik ik ook magere kwark en een zakje vanillesuiker. En natuurlijk de ingevroren bosvruchten en/of frambozen. Zelfs de niet-lijners en niet-melkdrinkers kunnen er niet omheen

:beer: Betje53
Eva
January 25, 2006 om 07:44
@birdie
ja ik had al zo'n vermoeden.... het smaakt ook veel minder lekker na een uurtje trouwens
January 25, 2006 om 09:32
vanmorgen perongeluk softijs bij het onbijt :D

een portie kwark, met een half bakje bevroren zomerfruit, met ruitsuiker hmmmmmmm.

ik weet wat ik vanavond als toetje maak
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.