Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Indeling veranderd?

Geplaatst door Smurfinnetje op January 19, 2006 om 12:17

January 19, 2006 om 12:17
ik vond het zo als het eerst was ook makkelijker... is dit met een bepaalde reden gedaan???
January 19, 2006 om 12:19
Ik zie opeens allemaal veranderingen in mijn grafiek.
De caloriebalk is roze geworden, en het begint nu met koolhydraten, calorieeën staan nu achteraan.

January 19, 2006 om 12:19
Goh ben een beetje aan het vogelen geweest, maar het went snel, en ik vind het handig. Ook kan je nu je verbruik makkelijker opgeven en dat komt ook in de tabel (en kan ook in de grafiek) te staan.
Heel handig! Ik vind de site steeds superder worden, en ben blij dat ik me indertijd hier aangemeld heb. Het is zlefs inmiddels mijn startpagina en dat zou ie wel eens heel lang kunnen blijven, ook als ik op mijn streef zit.
dus wat mij betreft: TOPPIE!!!

Groetjes
José
January 19, 2006 om 15:07
Kwallie,

Als ik naar jouw profiel ga, dan kan ik op eet- en caloriedagboek klikken. Dan zie ik zowel een eetdagboek als een sportdagboek staan, dus het lijkt me voor iederee te gebruiken..

:knuffel: Saskia
January 19, 2006 om 15:18
Je ziet het wel staan maar je kan het niet gebruiken.
is alleen voor Special care.
Jammer:(

Sportdagboek
In je sportdagboek sla je het aantal kilocalorieën op dat je dagelijks verbrand. In je grafiek wordt met rode of groene kleuren aangegeven of je meer calorieën hebt gegeten dan verbrand.
January 19, 2006 om 15:44
Ik moet zeggen dat ik de kleuren wel mooier vind.
January 19, 2006 om 17:27
Misschien is het een idee, om een special care abbo te maken voor 1 jaar lang ofzo..dat iets betaalbaarder is.... 10 euro per maand vind ik behoorlijk veel om een sportdagboek bij te houden...
Eva
January 20, 2006 om 03:41
vind dat sportdagboek een echte aanvulling!! kunnen hier ook veel gebruikte combi's in???
maar ik hoef niet zonodig in m'n grafiek te zien hoeveel kcal ik verbruikt heb. dus heb ik bij weergave grafieken aangevinkt dat alleen de calorie inname zichtbaar moet zijn... en dan is heel m'n grafiek pleitte!!!!!!!
Eva
January 20, 2006 om 06:05
he grafiek is inmiddels PAARS en geeft alleen kcal inname weer
COOL
Eva
January 20, 2006 om 10:09
by the way... waarom staan de kcal nu achteraan??? kan er wel aan wennen hoor, maar is het niet logischer om die vooraan te hebben staan, daar gaat het bij de meesten toch wel om denk ik

January 20, 2006 om 12:28
Vind dat je gelijk heb Eva, ik vind het zo heel onoverzichtelijk.
January 21, 2006 om 03:09
En wij niet betalende klanten hebben dat wel als idee bij Emiel neergelegd van zo maak je de site fijner.
Nou ik stort geen ideen meer in de ideenbus:escape:
January 21, 2006 om 04:46
Omdat er in het sportdagboek geen kolommen voor eiwit, vet en koolhydraten is, komen de kcal in het sportdagboek altijd helemaal rechts.

Het leek mij handig om dan ook de kilocalorieen van het eetdagboek achteraan te zetten, zodat ze in dezelfde kolom staan. Maargoed, het is voor mij niet echt een principezaak. Roept u maar: kunnen jullie er aan wennen dat ze in de rechterkolom staan of moeten ze weer naar links?
January 21, 2006 om 07:13
Heyhey,

ik vind dat ze weer naar links moeten. Ik kan er niet echt aan wennen.
En idd ik vind 10,- pm ook veel te veel geld. Het is jammer dat er zoveel voor gevraagd word, want nu kunnen een heleboel mensen bijna niks meer doen.

Maarja, dit is mijn mening.

Dikke :kus2:

Patricia :bloem:
January 21, 2006 om 07:17
logische conclusie emiel! Ik vind dat iedereen er maar aan moet wennen!

:vlinder:
Lilian.

P.S. Top dat iedereen nu caloriën weer kan bijhouden!
Eva
January 22, 2006 om 06:42
oké logische verklaring voor de plaats van de kcal. Moet ff wennen maar dat lukt natuurlijk wel.
January 22, 2006 om 09:02
Emiel, ik kan in het sportdagboek alleen maar op vandaag invoeren.
Met één dag eerder kom ik wel in het eetdagboek van de dag die ik nog wil invoeren v.w.b. het beweginsgebruik, maar als ik dan sportdagboek van bijvoorbeeld gisteren of eergisteren probeer bij te werken, kom ik direct weer op vandaag uit.
Verder mijn complimenten voor het geheel.
Groet Suzan
January 22, 2006 om 12:28
Nu werkt het wel.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.