Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

maagverkleining

Geplaatst door Chauffeurtje op January 19, 2006 om 12:18

January 19, 2006 om 12:18
graag zou ik deze weg willen weten of er ander mensen zijn die ervaring hebben of weten van iemand die ervaring heeft met een maagverkleining? ik zit er over na te denken maar ik zie erg tegen op tegen een slangetje van mijn maag zo door mijn keel en dan bij mijn neus of mond eruit. dus zoek ik via deze weg informatie
:fatlady:
January 24, 2006 om 17:24
Hoi chauffeurke, ga eens een kijkje nemen op: http://www.obesitasonline.be/
Bijna iedereen daar heeft een operatie laten doen en je vind er veel informatie! Ik zelf ben er ook lid :) Ik ben ook aan het nadenken over een operatie, maar mijn bmi is niet hoog genoeg. Maar ik ga me toch eens informeren. Van wat ik gehoord heb, is een maagring het veiligst, want het is een kijkoperatie en omkeerbaar.

Veel succes, groetjes!
January 25, 2006 om 11:45
ik heb een maagbandje sinds april. is een laparoscopische ingreep, dus geen grote operatie. het gebeurt onder algehele narcose dus geen enge dingen waar je bij bent. mij bevalt het heel goed, ik kan alles eten maar dan wel met mate. ik ben zo'n 18kg afgeslankt en zit nu rond de 74 kilo.
als je vragen hebt kan je me altijd mailen,
groetjes susan31 !
Ps ik had ook niet een hoog genoeg bmi, en heb de ingreep zelf betaald
January 31, 2006 om 15:07
Hoi
Ik krijg mijn maagbandje op 3maart van dit jaar in Belgie in Brugge om presies te zijn en ik krijg het betaald door mijn verzekering PWZ Achmea
Mijn tussenpersoon is RA-Medical in Beverwijk
hun site is www.maagband.nl of www.ra-medical.nl
je krijgt er een hele goede begleiding en erg veel informatie en de voor en nazorg regelen hun ook zelf hoef je verder niks te doen dan de operatie te ondergaan en dan opnieuw te leren eten

groetjes candyqueen
February 8, 2006 om 09:29
hoi ik heb een maagbandje sinds 12 september 2005 en ben sindsdien ruim 29 kilo afgevallen. het werkt goed maar is niet alleen maar rozegeur en maneschijn. ik verslik me nog al makkelijk dat doe ik al mijn hele leven en heb dan een paar dagen verschrikkelijke pijn aan mijn slokdarm en voel het bandje dan heel erg goed zitten. het is van de operaties de minst ingrijpende .maar ook de moeizaamste manier om af te vallen met een gbp. of een sleeve val je meer af en ook blijvend. maar dat zijn zwaardere operaties. op de website www.weight loss surgery kan je ook heel veel informatie vinden over de verschillende soorten die er zijn
February 25, 2006 om 20:45
hallo luitjes
ik ben nu vanaf 15 dec met reductil 12 kilo afgevallen
ja het bevalt mij prima
de eerste twee weken had ik bij werkingen maar
nu voel ik me prima
wat ik aan merk is dat ik niet meer zo veel zin heb
in lekkere dingen
het is gemakkelijker
en ik heb de pillen van de internist
maar moet wel naar de dieetiste
en ik vint dat het goed gaat
ja ik heb ook wel gehad dat ik een dinee heb gehad
en dat ik bami met een klein beetje satesaus heb gegeten en dat de weegschaal
het direkt aan gaf hoor
maar ja ik wil en zal afvallen
hoe dan ook
ik heb al zo veel gedaan er voor
zelfs een maagverkleining
maagballon 2X
pillen uit belgie (zijn dus giftig)
kaken opelkaar laten naaien
en niets helpt
nu doe ik dit
maar ik moet naar de endocrinoloog toe voor mijn schildklier
want die is neit helemaal goed
nou mijn ervaring weet je nu
May 4, 2006 om 04:57
Hoi hoi,

Ik heb al sinds 1994 een maagverkleining. Ben er nog iedere dag erg blij mee.
Tik bij google maagverkleining in. Dan kom jij op mijn lotgenotensite

Succes

Liefs, Corrie
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.