Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

maag verkleining ?

Geplaatst door Chauffeurtje op January 19, 2006 om 16:28

January 19, 2006 om 16:28
Ik (chauffeurtje) van 40 jaar, 163 lang en 102.1 kg zwaar. zit dus erg te denken aan een maag verkleining, en nu zoek ik dus na informatie. Namelijk zie ik erg tegen op tegen dat slangetje vanaf mijn maag en dan zo door mijn keel. zijn er mensen die er meer informatie hebben of weten? dan houd ik me aan bevoelen. tevens buddy's gezocht. :fatlady:
January 21, 2006 om 13:45
hoi, als je info wilt over meerdere soorten van operaties w.o. de sleeve (maagverkleining) kun je naar www.wlsinfo.nl gaan daar stan alle soorten van operaties bij elkaar en zijn er altijd mensen die je vragen kunnen beantwoorden.
Ik zelf heb een DS gehad, dat is een maagverklwining met een omlegging van de dunne darm zodat je niet meer zoveel voedingsstoffen opneemt.
Een slangetje in de keel heb ik niet gehad
groetjes Yvonne
January 22, 2006 om 06:29
:hi::hi:,

Wat bedoel je precies met dat slangetje e.d. zit je te denken aan een maagballon ??? Een maagballon in maar tijdelijk, ik geloof een 1/2 jaar max. en ik heb er veel mensen over gehoord dat het niet helpt of als ie er weer uit gaat, dat men weer opnieuw aankwam.

Er zijn verder meedere vormen van maagverkleining, je kunt ook eens kijken op www.maagverkleining.nl, daar kun je heel veel informatie vinden en daar zijn ook een boel lotgenootjes met de verschillende manieren van maagverkleiningen. Zelf heb ik een maagbandje inmiddels. Heb je vragen, stel ze me gerust, waar ik kan zal ik proberen te helpen.

Groetjes en :knuffel:s
Nickey :berendans:
:dag::dag:
February 9, 2006 om 12:57
hoi nikky ik heb ook een maagbandje en sinds de tweede keer opspuiten kan ik bijna niet meer eten maar afvallen ho maar hoe gaat dat bij jou gr.marre
February 12, 2006 om 06:06
HALLO
HIER IEMAND DIE EEN MAAGBALLON
EN EEN MAAG VERKELEINIG HEEFT GEHAD
OF JA NOG LIEVER IK HEB HET NOG

HELLAAS ZIJN MIJN ERVARINGEN NIET ZO GOED
HO ZEKER JE VALT WEL AF HOOR
IK OOK
MAAR JA NU 12 JAAR VERDER BEN IK WEER BIJNA NET ZO ZWAAR ALS
TOEN IK BEN BEGONNEN

WAT IK JE KAN AANRADEN
ZOEK HEEL VEEL INFORMATIE OP
VOORAL OVER MENSEN DIE AL HEEL LANG EEN MAAGVERKLEINIG HEBBEN
MEER DAN 10 JAAR BV

IK BEN NU BEZIG MET 40 PUNTEN
OP DE SITE

WWW.40PUNTEN.NL
IK BEN BIJNA 2 MAAND BEZIG EN
BEN NU 10.2 KILO AFGEVALLEN
GROETJES CATHARINA1961
February 12, 2006 om 16:59
:hi:

Even een reactie op het bovenstaande bericht.
Ik ben het helemaal eens met het feit, dat het een en ander niet in de koude kleren gaat zitten, met een maagverkleing.

Zelf heb ik een maagverkleining gehad in 1995, en van de 125 ooit naar de 62(veel te weinig hoor). maar jaren lang rond de 72 kilo gezeten.
Tot dat ik 2 jaar geleden last kreeg van een vervroegde overgang, en ben toen 9 kilo aangekomen.
Inmiddels mede nog steeds door de maagverkleining hoor, alweer 7 kilo kwijt.
Een hele positieve ervaring op dit vlak dus, en laat ik heel duidelijk zijn ik heb er nooit spijt van gehad.

Maar toch zijn er dingetjes die me niet verteld zijn, en ik heb heel veel info ingewonnen destijds. Ook bij een vrouw die het had laten doen, alleen over de volgende kleinigheidjes niets verteld.

Even een paar negatieve ervaringen, niet om je de moed in de schoenen te laten zakken chauffeurtje, maar meer een nadenkertje.

De problemathiek waar ik tegen aan ben gelopen zijn vitamine gebrek(gezwollen tandvlees,haaruitval e.d. veel braken( een paar jaar).
En nu nog na 11 jaar kan ik geen pasta's eten, vlees moeizaam.
En niet te vergeten de drie dagen op de I.C. was toen standaard hoor.

Chauffeurtje als je vragen hebt, wil ik je altijd helpen.
Nee, ik zal het niet uit je hoofd praten, alleen vind ik als je de eerlijke ervaringen hebt van anderen je dan pas een weloverwogen beslissing kan maken.

:beer:

:knuffel:

Ollie
February 15, 2006 om 04:45
hallo ik wil ook even reageren over een maagverkleining ik krijg mijn bandje over 8 dagen. Het is niet iets wat je zo maar even doet. Ik zou inderdaad eens kijken op alle sites die er bestaan. heb alle voor en nadelen op een rijtje gezet en ben er van overtuigt dat het voor mijn "de" oplossing is. Ik wordt trouwens wel in Belgie geopereerd dit op verzoek van de verzekeringsmaatschappij omdat de wachttijden daar veel korter zijn. Dus ik heb er nog geen ervaring mee maar hopelijk kan ik over een paar weken je er iets meer over vertellen

groetjes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.