Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik wil wel, maar mijn lichaam niet!

Geplaatst door Bernadess op January 27, 2006 om 08:02

January 27, 2006 om 08:02
Sinds deze week heb ik erg last van een lichaam dat niet zoveel zin heeft, terwijl ik zelf wel echt wil. Mijn lijf voelt ontzettend zwaar (vooral mijn benen) en ik kan niet tot de bodem gaan, terwijl ik dit wel probeer. Herkennen jullie dit en hoe lossen jullie dit op?
Onbekend
January 27, 2006 om 08:27
Eigenwijs doortrainen zou ik zelf niet doen. Je lichaam geeft niet voor niets een seintje dat je misschien teveel vergt .

Eet je genoeg koolhydraten?
Heb je misschien iets te veel getraint de laatste tijd?
Misschien heb je iets onder de leden wat er nog uit moet komen? (bv griepje)

gr. brenda

January 27, 2006 om 08:36
Inderdaad, misschien ben je vermoeid of een beetje ziek? Ga dan gewoon wandelen of rustig fietsen ofzo, in plaats van fanatiek te sporten; heb je toch lichaamsbeweging, zonder dat je te veel van jezelf vraagt.
Eva
January 27, 2006 om 11:03
hier ook hoor! m'n lichaam is een soort cocosnoot in rust geloof ik.. hahaha maar ik ga dus wel trainen en moet zeggen, als ik thuis ben is het heerlijk, heb ik toch echt een lekker voldaan gevoel. Ben wel iets minder fanatiek
January 28, 2006 om 05:14
Ik eet juist veel koolhydraten, daar let ik goed op. Lichtgebrek ook zeker niet, kom meer dan voldoende buiten :) Vitamine gebrek kan ook niet, eet voldoende groente en indien ik niet aan het fruit kom drink ik coolbest oid. Misschien inderdaad overtrainen, doe van het weekend wel eventjes niets en kijk maandag wel eens weer. Het is gewoon heel frustrerend, ik knal wel gewoon door maar niet op het top van mn kunnen. (Mn longen hebben het geen moment zwaar)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.