Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

new-figure

Geplaatst door Marjo9 op January 27, 2006 om 13:47

January 27, 2006 om 13:47
Wie is er met de New-figure clinic bekend?
January 28, 2006 om 04:24
Hai Crocky,

Ik ben er al aan begonnen. Dit is vandaag mijn appeldag.Maar de appeldag is maar 1 keer wat ik begrepen heb.
Nou ik hoop dat ik het vol kan houden want ik jouw zo hoor valt het niet mee.

Groetjes marjo9
January 29, 2006 om 04:12
Hai

Het is natuurlijk bijna altijd zo dat wanneer je weer normaal begint te eten dat het er zo aankomt, maar ik hoop dat dit een goede aanzet voor mij is.
En ja ze hebben ook nog steeds van die vetblokkers ik heb ze nog niet gekocht.
En vriendin van mij is afgevallen met Proteika meer dan 35 kg daar ben ik ook benieuwd naar hoelang dit blijvend is.
Maar misschien is dit een goede aanzet toe nu toe valt het mij nog niet tegen.

Groetjes
February 5, 2006 om 14:52
hoi

ik ben 16 weken bezig bij New Figure en ik ben enthousiast. Ik heb geen honger en alhoewel ik gek ben op brood en aardappelen, vind ik het knackebrot voorlopig een goed alternatief. Ik voel me er goed bij en ben nog steeds fanatiek bezig. Ik gebruik heel af en toe de vetblokkers als ik een etentje heb en ik heb daar verder geen last van (vroeger Xenical van de huisarts gehad maar dat was een drama).
De appeldag ( 1 keer per week) vind ik wel erg saai, maar het is goed voor je stofwisseling en gelukkig mag je 's avonds wel lekker warm eten.
Ik ben inmiddels 21,6 kilo kwijt en ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan.

Succes allemaal!

groetjes

Copijo
February 10, 2006 om 17:46
Ik zit nu in mijn derde week en het bevalt me goed! Ik houd wel van crackers en mis het brood en de aardappels niet. De supplementen helpen echt tegen het hongergevoel en ik heb ook genoeg energie. De appeldag doe ik altijd op mijn vrije dag en ik maak dan ook vaak de alternatieve appeltaart (appels met kaneel uit de magnetron) en dat is geen straf...

juffrouwjans :lieveheersbeestje:
March 30, 2006 om 10:36
hoi hoi
ik heb dit dieet 2 jaar geleden gedaan en ben goed afgevallen

ik lees jullie reactie,s en zie iets over 1 x per week een appeldag
dat is echt alleen maar de dag dat je begint

en nu is het tot 1 uur
en wat ik zelf deed is bij de appels (ik nam er maar 4 ) is een pak appelsap
nou blijf maar gewoon thuis dan

maar dan ben je alles kwijt en klaar om te beginnen met het dieet

degene die honger hadden :
joh dat had je gewoon moeten zeggen
dat had ik de eerste week dus ook he
nou ik mocht er gewoon 1 a 2 crackers bij

nou wedde dat je die niet meer op eet
jammer dat er ook mensen zijn die het gewicht weer aan gekomen zijn
ik denk dat jullie de laatste week niet echt het lijstje hebben gevolgt

en toch daarna te makkelijk hebben gedacht met eten

je weet zelf bets wel wat je wel en niet mag eten,dus als jij iedere dag weer diezelfde fout maakt om verkeerd te eten is dat niet echt de schuld van het dieet

al is het wel makkelijk om het dieet de schuld te geven
klinkt heel gemeen wat ik zeg en heel cru
bedoel het goed hoor
en als je echt eens naar jezelf kijkt dan weet je dat dat niet zo is

April 5, 2006 om 10:01
Ik ben vandaag begonnen en naar wat ik heb begrepen hoef ik alleen morgen(mijn eerste dag) een appeldag te hebben.
Ik heb ook begrepen dat je als je op je streef gewicht bent dat je dan 16 dagen hulp krijgt met het eten van de " normale" dingen en dat je dan niet aankomt meer.

Ik lees nu wel dat sommige mensen zijn aangekomen, zijn er ook mensen die op hun streef gewicht zijn gebleven??

Groetjes Laura, die hoopt 68 kilo in juli te zijn :D
June 22, 2006 om 02:59
Hai Ik ben vorige week begonnen. Je moet echt 1 x per week een appeldag hebben. Dat zie je toch ook staan op het formulier waar je dieet op staat. Ik snap niet helemaal de discussie.... ik heb ook te horen gekregen als ik bv een bbq heb gehad en daar iets meer heb gegeten dan bv de 100 gram vlees je het beste gewoon de volgende dag een appeldag kan nemen. Je mag alleen niet meer dan 2 x per week zo'n appeldag hebben.

Ik ben nu 1 week bezig en 3,9 kilo kwijt.Ik hoop dat het zo door gaat.

hebben jullie nog tips voor de vakantie? wij gaan naar Tjechie.
Ik hoor het wel.
groet
Casplo
June 27, 2006 om 06:24
Ik ben afgelopen donderdag begonnen met NF. Ik ga bij een consulente in Zoetermeer. Van haar heb ik begrepen dat je i.p.v. de appels ook ananas mag nemen. Zou goed 'ontvetten' en schoon maken.
Wat ik van een appel niet altijd even prettig vind, is dat je vaak daarna een 'hongergevoel' krijgt. Ik wéét dat het geen honger is, want het zit iets hoger dan een knorrende maag, maar toch...
July 27, 2006 om 11:13
Hoi,

Ben nu sinds begin juli bezig met NF en het bevalt me prima. 1x per week een appeldag of na een feestje/etentje.

Op je crackers mag je vleeswaren ( rookvlees, kipfilet ) of cereal ( suikervrije jam ) en slankie producten of de light variant van philedelphia.

Ik hoop zo de 75 te halen, en dat gaat wel lukken ook!

September 16, 2008 om 08:15
Informatie over NewFigure

www.newfigurezoetermeer.nl
www.recoverkit.nl

Voor de NewFigure Recepten:

http://www.newfigurezoetermeer.nl/menu_suggesties.html

20% korting voor de online afslankbehandeling!

NewFigure Afslankbehandeling vanuit uw eigen pc is nu ook mogelijk. Bezoek de website voor de benodigde informatie.
September 18, 2008, gewijzigd door SlankeSophie op September 18, 2008 om 13:57
Bovenstaand bericht is zeer beperkt en eenzijdig. Raadpleeg http://www.newfigure.nl voor alle informatie over deze afslankklinieken, vestigingen door heel Nederland.

Bovenstaand bericht heeft louter betrekking op een bedrijfje in Zoetermeer, dat absoluut niet toebehoort aan de NF-keten. Deze mevrouw opereert zelfstandig en maakt daarbij (onrechtmatig?) gebruik van de NewFigure methodieken en logo's.

Be aware dus, beste mede-afvallers.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.