Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

accupunctuur

Geplaatst door op January 27, 2006 om 14:47

Onbekend
January 27, 2006 om 14:47
zijn er mensen die momenteel afvallen mbv accupunctuur en een heel laag kcal gehalte? ik zou graag jullie ervaring horen.
January 28, 2006 om 07:25
ik doe momenteel acupunctuur en een 0 kcal dieet. Je krijgt voesingssuplementen mee waar alles inzit en na 7 dagen niets eten mag je 150gr kwark of 300gr magere yoghurt. Je blijft dit doen tot je op je gewicht bent. Je kunt ook kiezen voor een dieet. Het schijnt erg goed te zijn en niet ongezond. Ik ken diverse mensen die het hebben gedaan en zijn er goed mee afgevallen. Als je op gewicht bent ga je het eten weer langzaam opbouwen. Ik heb hiervoor ook acupunctuur gehad en bij mij helpt dat gewoon heel erg goed ik ben er ook met roken door gestopt. Ik weet niet of het niet eten voor mij vol te houden is maar je kunt dan altijd weer over op een dieet in combinatie met acupuntuur. Het is een arts in dordrecht die dit doet. Je mag overigens wel light frisdranken en moet drie keer per dag een kop bouillion drinken
Eva
January 30, 2006 om 02:25
melkchoco dat is een heel bizar iets wat jij doet, dat kan nooit door een echte accupuncturist voorgeschreven zijn!!!!
Cho
February 6, 2006 om 16:02
Melkchoco; you go girl!!! Ik heb véél mensen gesproken die jouw 0 kcal kuur bij de Acupuncturist uit Dordrecht hebben gedaan! een daarvan is een jaar geleden op haar streefgewicht gekomen (42kg eraf!!!!) en zij is in dat jaar 3.4 kg aangekomen.... terwijl ze echt niet meer haar best hoeft te doen....

Ik heb begrepen dat door de acupunctuur je spijsvertering ook op een zeer laag pitje komt te staan en dat je darmen een soort schoningskuur ondergaan...

Ik heb mezelf ook bij hem aangemeld maar ik ben pas over 2.5maanden aan de beurt vanwegen de wachttijd..... Ik hoor graag van je of het je moeilijk valt!!!

succes meid!!!

carmi
February 8, 2006 om 15:32
ik heb een jaar geleden ook accupunctuur gedaan met naaldjes en dieet van 3 weken in een jaar tijd ben ik 30 kilo afgevallen en het gaat nog steeds goed ik heb veel meer enegie en beweeg daardoor ook meer maar moet natuurlijk wel oppassen wat ik eet (+) succes allemaal
February 10, 2006 om 05:18
Mijn beste vriendin is nu bijna 5 weken geleden begonnen bij de acupuncturist met een 0 cal.dieet en is nu 12 kg afgevallen! Met weinig moeite!!
Ik sta nu ook op de wachtlijst en moet nog even wachten totdat ik aan de beurt ben.. Maar ik sta te springen!

Een andere vriendin van haar is vorig jaar bij die arts 25 kg afgevallen in 3 maanden tijd en ze is nog niets aangekomen..
Voor mij zou dit een goede beginspurt zijn in mijn afvalstrijd van - 40kg.
Het is natuurlijk heftig, maar ik ga ervoor.

Gr. sylvia68
February 10, 2006 om 06:04
sylvia,

wat mag je eten dan?
ik loop zelf ook bij een acupunctuur en mag dan geen brood, aardappels , vlees

patricia
February 10, 2006 om 06:57
Hallo nou verschillende reacties zeg. Voor de gene die ook gaan beginnen met deze methode ik rtaad hem aan. Over stofwisseling gesproken, mijn schildklier is niet goed en ik gebruik thyrax. Ik ben nu zelfs in medicatie omlaag gegaan dus.... Ik voel me verder prima en kan zelfs sporten en werken en mijn werk kent heftige momenten hoor denk maar aan knokpartijen. Je moet verplicht drie bekers bouilion per dag drinken, 2 liter water, koffie, thee of light limonade's en na 7 dagen start je met 300gram yoghurt of 150 gram kwark. Ik heb voor deze methode gekozen omfdat ik ondanks vele lijnpogingen maar niet meer afviel. Ben op eigen kracht wel van de 97 kg naar de 80 gegaan maar verder lukte niet. Nu woog ik vanmorgen 77 kg en ben twee weken bezig met deze methode en woog 84 toen ik begon. De eerste week is veel vocht en darminhoud daarna gaat je lichaam je vetten aanspreken omdat je koolhydraadvertering stil komt te liggen. Ik ken ook mensen die inderdaad na deze methode niet meer aankomen of je moet natuurlijk weer als.... een gaan bunkeren. Natuurlijk mag iedereen er voor of tegen zijn hoor.
Groetjes Melkchoco
February 10, 2006 om 09:18
die vriendin van mij zit bij dezelfde arts als melkchoco in dordrecht. En daar ga ik over een tijdje dus ook naartoe..
Je mag dus eigenlijk niets met het 0 cal.dieet. Zie melkchoco

gr. Sylvia
February 14, 2006 om 16:42
nee juist niet het is puur je lichaamsvet dat worden aangesproken. Ik sport ernaast en merk juist dat ik weer spieropbouw heb en dat het vet verdwijnt me buik is bijv helemaal weg en weer strak. ben nu totaal 8kg kwijt in 16 dagen. Bij sommige gaat het langzamer. Maar het gemiddelde is twee kg per week.

February 15, 2006 om 18:00
weet ik hoor streef. Voel me ook niet aangevallen en ik vind het goed als mensen ook kritiek geven. Ik vond het ook echt idioot toen ik het voor het eerst hoorde. maar het werkt en trillerig wordt je juist als je een minder kcal dieet neemt dan vraagt je lichaam om koolhydraten. Jij ook suc6 hoor op jouw manier
Onbekend
February 16, 2006 om 15:17
ik moet zeggen dat het redelijk makkelijk gaat en juist door de accupunctuur krijg je niet van die rare verschijnselen! Daarnaast heb ik de proef op de som genomen en direct gaan meten met het vetpersentage meet ding bij de fysiotherapeut. Inderdaad het vet verdwijnt in razend tempo.....
:bloem:1bumblebee:bloem:
February 18, 2006 om 12:52
sinds 28 januarie 10 kg kwijt dus gaat goed. Werk gewoon en heb gisteren 2uur geoefend voor de 4 daagse. Mis wel een lekkere boterham hoor maar ja bij zo een resultaat heb ik het er wel voor over
March 11, 2006 om 11:22
Ik heb ook een paar keer naaldjes laten zetten.
Mijn ervaring is dat je er best goed van afvalt.
Maar als je blijven slank wil blijven moet je toch telkens weer een kuur doen.
Je blijft er anders niet slank bij, omdat je na de kuur weer "gewoon" gaat eten.
Beter is het om je levenspatroon te veranderen.
March 11, 2006 om 17:09
de rest van je leven naaldjes? of de rest van je leven gewoon niet snaaien?
March 12, 2006 om 06:22
Niet snaaien natuurlijk.
Gewoon gezond eten.
Als je gezond en gevarieerd eet als je op gewicht bent hoef je geen naaldjes.
Als je naaldjes hebt gehad en je gaat weer met je oude leefpatroon verder zitten de kilo's er zo weer aan.
En dan moet je telkens opnieuw een kuur doen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.