Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Zwarte dames winterjas maat 46

Geplaatst door Jeetjuh op September 23, 2004 om 04:55

September 23, 2004 om 04:55
Beste medelijners,

op zich ben ik blij met mijn gewichtsverlies, echter baal ik grondig van het feit dat ik mijn mooie zwarte winterjas nu niet meer aankan. Ik ben student, dus financieel sta ik er meestal niet al te rooskleurig voor, vandaar dat ik hoop hier iemand er blij mee te kunnen maken en zelf een bijdrage te hebben voor bij een nieuwe winterjas...

Het is een zwarte, lange winterjas (standaard model dames,je weet wel) met knopen en een ceintuur.
Ik heb hem vorig jaar in december(mijn kerstgeld, *SNIK*) gekocht bij WE voor 129,95 euro. De jas is nog in bijna "nieuwstaat",aangezien ik er bijvoorbeeld nooit mee in de regen heb gelopen.

Ik zou er graag 40 euro voor willen hebben.
Jas kan gepast/opgehaald worden in Rotterdam of worden verzonden voor (denk ik) 5,50 euro.

Als je graag een foto wil, stuur me dan even een privebericht of laat hier een berichtje achter.
September 23, 2004 om 07:10
Misschien een tip: maar een foto van de jas en plaats 'm in je profiel.
September 23, 2004 om 07:30
Hihihi, dat zou ik wel willen, echter dacht ik dat dat niet mocht?

Ik zal het even nagaan. Als iemand een foto wil, kan je me ook altijd even een prive-bericht sturen!
September 24, 2004 om 01:54
Hier kan je de foto bekijken:

http://www.speurders.nl/speurder.php?id=2138479&tbl=ads
September 24, 2004 om 01:55
Jammer, krijg geen hyperlink ("makkelijk aan te klikken";)... sorry! Maar op dat adres staat de foto!

:foto:
September 24, 2004 om 04:25
Als je de jas nou aantrekt, dan volg je de regels van het forum wel :D
September 27, 2004 om 07:26
HET IS TROUWENS MAAT 44/46...

Voor een foto zie : http://www.speurders.nl/speurder.php?id=2138479&tbl=ads
November 10, 2004 om 09:51
VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.