Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Emiel wat is er aan de hand?

Geplaatst door Miranda op September 23, 2004 om 14:11

September 23, 2004 om 14:11
misschien is je foto te groot ???
Dre
September 23, 2004 om 14:47
Mag je nog blij zijn dat-ie je niet meteen eraf gegooid heeft... zoiets staat er toch bij? Hoop voor jou dat je een reactie (positief) krijgt!
September 24, 2004 om 05:35
hoi,
die melding kreeg ik ook. had eerst foto van mezelf en nu wou ik foto van mijn zoontje doen. kreeg ik ook die melding. vind het persoonlijk ook erg bot.
als ik een foto van mijn zoontje er op zet, gaat het toch ook over mij? het is mijn zoon. door de zwangerschap aangekomen haha dus .......

Amanda
September 24, 2004 om 07:26
hoi debby,
had je misschien een virtuele foto geplaatst?
dat mag nml niet..
September 24, 2004 om 11:06
ach ja, naam is hetzelfde hihi, moet je maar geen debby heten..
September 24, 2004 om 16:08
nou, ik heb toch nog foto's gezien die ook niet naar de zogezegde regels waren, zoals 2 voeten:s
September 25, 2004 om 04:32
Ik wil niet lullig doen, maar als je op 'foto toevoegen' klikt dan krijg je een pagina te zien waar je de foto kan opzoeken op je pc en een beschrijving erbij zetten, maar bovenaan staat het volgend verhaaltje!

"
Met onderstaand formulier kan je een foto uploaden. Je kunt tevens het (geschatte) gewicht, de (geschatte) datum waarop de foto werd genomen en een omschrijving van de foto invoeren.

Een paar regels:
- Alleen GIF, JPEG en PNG bestanden.
- Alleen echte en relevante foto's van jezelf, dus geen tekeningen, geen dieren, geen kinderen, geen virtuele modellen enzovoort.
- Geen aanstootgevende foto's

Bij overtreding van deze eenvoudige regels volgt verbanning van de site, zonder waarschuwing en zonder dat er discussie mogelijk is.
"

Oftewel, geen foto's van kinderen, en je kunt dus zelfs verbanning van de site krijgen! Wees blij dat je alleen die stomme waarschuwing kreeg :D
Beter lezen voortaan! :))

(geldt dus ook voor anderen!)
Onbekend
September 25, 2004 om 05:11
En heeft ze nu een ban? Of is ze er zelf vandoor gegaan?
September 25, 2004 om 06:34
Huh? Waar zijn haar berichten nou?
Als ze geband is vind ik wel dat Emiel consequent moet zijn en iedereen die zich niet aan de foto-regels houdt moet bannen.
Ik stoor me er niet aan ofzo maar ik zie ook veel foto's hier van virtuele modellen, Kate Moss, Britney Spears en kinderen en neefjes en nichtjes van lijners terwil er toch duidelijk staat dat het niet mag.
Ben benieuwd.
September 25, 2004 om 07:39
hmm, vaaaaaaag!

September 26, 2004 om 07:54
ikkuh ben er gelukkig nog wel.
hm tja nie goe gelezen ikkuh blondtd.. die melding krijg je ook maar 1 keer. was t vergeten want als je van foto veranderd krijg je die melding niet. maar uh hoe kunnen ze dat zo snel zien dat het een andere foto is ???
en waarom mag je niet een andere foto er neer zetten ?? het is toch een dagboek..............
vind het wel jammer.

REQUEST: ANDERE FOTO'S BEHALVE VAN JE ZELF OOK IN JE DAGBOEKIE jaja dat is een ander onderwerp......

Amanda
Onbekend
February 21, 2009 om 15:57
Ik heb vandaag een nieuwe foto geladen en heb aangevinkt dat ik die als nieuwe profielfoto wil gebruiken maar er gebeurt niets. Weet iemand hoe lang het duurt voordat zoiets is aangepast? Ik had verwacht dat dat meteen zou gebeuren.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.