Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie kent het "Weet Hoe Je Eet" WHJE dieet?

Geplaatst door Carla64 op September 24, 2004 om 03:34

September 24, 2004 om 03:34
Wie kan mij meer vertellen over het het WHJE dieet? Er is een site over www.weethoejeeet.nl en ik lees alleen maar hele positieve verhalen. Werkt dit bij iedereen?
September 26, 2004 om 18:59
IKKE wil het ook weten... ben heel benieuwd, zal wel niet goedkoop zijn denk ik zomaar!!!
Vooral omdat het niet op de site staat.:ja:
Maar normaal eet ik veel en veel meer dus daar spaar ik al mee uit.

Ben benieuwd,
:bye:
nikki
September 27, 2004 om 05:53
Ik heb die info ook, morgenavond ga ik naar de informatieavond. Ben heel erg benieuwd. Op hun site staan alleen berichtjes van mensen bij wie het geweldig goed is gegaan, zijn er geen mensen die negatieve ervaringen hebben?
September 27, 2004 om 06:31
30 euro per week!!! alleen voor voedingssupplementen.... Dat is in een maand een hoop euri's!!!!

Als het goed is eet je toch gezond?
Uitgebalanceerd enzo... weinig voedingssupplementen dan toch?

Dan moet je aardig wat slikken, zal het niet een soort stackers zijn... da's ook allemaal plantaardig...
En stervensduur:ja:

Nou, ik begin daar niet aan, val ook zonder die troep een kilo in de week af!!!*O*

:bye:
nikki
September 27, 2004 om 09:34
Doe ik hoor Kwabbeltje. Vorige week kwam ik nl. een kennis van mij tegen die het ook gedaan heeft en ik weet dat zij zeer veel dieten heeft geprobeerd. Ze was echt niet erg zwaar of zo, maar altijd aan het jo-jo-en. Nu 17 kg afgevallen en een superfiguurtje en dat zou ik ook wel willen, dus ik ben heel erg benieuwd. Zij vond het fantastisch.
September 28, 2004 om 04:05
Wat ik er over gelezen/gehoord heb, is het een beetje de Atkins basis (veel eiwitten, weinig koolhydraten) Daar moet je dus wel achter kunnen staan en je moet ook niet teveel gehecht zijn aan je bruine boterhammetjes en de aardappel of pasta. Het begeleidingstraject duurt 42 dagen (maar ik zag dat je het ook uit kan breiden) en in die 42 dagen vallen mensen veel af. Maar daarna? Geen idee. Staat de Atkins gedachte je niet aan, dan zou ik ook niet met dit dieet beginnen.
September 28, 2004 om 05:38
Degene die ik ken is in 10 weken tijd 17 kg afgevallen en heeft nu echt een superfiguur. Dit was voor de zomervakantie en nu ziet ze er nog zo uit. Maar ik ga vanavond naar die avond en dan hoor ik het wel.
September 28, 2004 om 07:54
Ik ga het vragen! Nog meer dingen die ik moet vragen?
September 29, 2004 om 14:09
Ik ben gisteren naar de info-avond geweest. Als het goed is ga ik morgen beginnen.Ik heb er eigenlijk heel veel vertrouwen in, ze heeft het beste van verschillende dieten samengevoegd en daarbij bepaalde voedingssuplementen toegevoegd. De vetopslag wordt eerst afgebroken, maar het spierweefsel wordt niet aangetast. Je eet daarbij best wel veel en mag geen honger hebben. Het lijkt nu nog een beetje ingewikkeld, maar het blijkt dat inmiddels een aantal mensen in mijn omgeving het programma ook volgen en ik ben er van overtuigt dat als zij het kunnen dan kan ik het ook :). Morgenvroeg zet ik op de site mijn startgewicht en dan kun je het een beetje bijhouden. Ik vind het wel heel erg spannend allemaal.
September 29, 2004 om 18:12
Hoi carla
Aller eerst heel veel succes met het nieuwe dieet.
Maar wat ik me afvraag is...je betaald 55 euro...maar die 30 euro moet je daar dan vitamine voor halen of wat is daar van de bedoeling?
En wat mag je er zo ongeveer bij eten?

September 30, 2004 om 06:42
Hallo Jowennah,
Het bedrag is inderdaad 55 euro voor de begeleiding, de rest van het bedrag is voor de voedingssupplementen. Dit zijn zeer hoogwaardige voedingssupplementen dus wel aardig aan de prijs. Ik ben zelf natuurlijk nog maar een half dagje bezig, maar heb ondertussen al een aantal mensen in mijn omgeving ontdekt die ook bezig zijn en het gaat echt heel snel. Ook mensen die al lang op het gewicht blijven als ze klaar zijn. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het bij mij gaat, maar dat kun je misschien zien als je af en toe op mijn naam klikt. Het zijn vooral ook centimeters die je afvalt.
September 30, 2004 om 09:55
Ff reactie op dat WHJE dieet...
Nou ik was dus ook benieuwd wat de kosten waren dus had ik gereageerd op die site en z.g besteld wat denk je wat het kosten in clusief porto en bezorgkosten aan de postbode want zo gaat het. 210.00 euro... zit ook die voedingssupplimenten in en nog meer zoals een stappenteller enz enz ....
Nou zou zeggen denk er nog is ver na....Ik wel ik heb dus weer geanuleerd hou het wel bij de Weight watchers .

Grz Hillie
September 30, 2004 om 10:06
Hallo Hillie,
Ik heb het meegenomen na afloop van de informatie avond en naar aanleiding van die avond heb ik ook besloten om het te gaan doen. Ook ik stond er eerst toch wel sceptisch tegenover, maar ik geloof er wel echt in. Kijk als het helpt valt de prijs wel mee, als ik tenminste zie hoeveel je betaald bij de weight watchers, dat is ook niet goedkoop en dat duurt normaal gesproken veel langer.
September 30, 2004 om 10:07
Lijkt wel of ik het zelf verkoop, hihi. :O
gr. Carla
September 30, 2004 om 17:07
Nou Carla hou ons in iedergeval wel op de hoogte....als je veel afvalt wil ik het ook wel eens proberen
SUCCES
October 1, 2004 om 02:12
Ga ik zeker doen Jowennah!
October 19, 2004 om 15:59
Hallo Carla
Ik vraag me af of je al wat afgevallen bent??
Groetje,s Jowennah
October 21, 2004 om 04:01
Ik vind dat je altijd kritisch moet kijken naar voedingssupplementen. Niet omdat ze niet goed zouden zijn (hoewel dat ook weleens zo is), maar ook omdat er alternatieven zijn die veel goedkoper kunnen zijn. Zoals de Omega-3 capsules. omega 3 is goed voor hart en vaten. Zit onder andere in vis. Maar ja, wat als je niet van vis houdt? veel mensen nemen dan visoliecapsules o.i.d. Wat je ook kunt doen is lijnzaadolie nemen, Bijvoorbeeld door een salade (lijnzaadolie moet je niet verwarmen, dus je kunt er niet mee bakken) Een veel krachtiger middel dan al die pillen bij elkaar is een beetje lijnzaadolie mengen met een beetje kwark. Door deze combinatie wordt het effect versterkt.

Je moet het maar weten, maar met dit soort tips kun je dus ook goedkoop aanvullingen krijgen. Want vezels zijn voldoende te vinden in natuurlijke produkten. als je gebalanceerd eet, heb je dus helemaal geen extra vezels nodig.
October 25, 2004 om 16:58
Dat is ook de reden dat je die voedingssupplementen gebruikt. Als je die niet zou gebruiken, of niet de juiste zou je heel erg verkeerd bezig zijn. Om alles af te voeren gebruik je o.a. omega3. Ik ben nu bijna 4 weken bezig en ik voel me echt heel erg goed. Heb al vele diëten gevolgd, maar dit bevalt tot nu toe heel erg goed.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.